Як платформа єДопомога та діджиталізація соціальних послуг допомагає українцям під час війни
20 травня, 12:30 - брифінг на тему: «Як платформа єДопомога та діджиталізація соціальних послуг допомагає українцям під час війни».
Організатори: Медіацентр Україна — Укрінформ.
Спікер: Костянтин Кошеленко - заступник міністра соціальної політики України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.
Формат заходу – офлайн (Зала 1).
Журналісти зможуть поставити питання офлайн (Зала 1) та в чаті трансляції на YouTube.
Прохання до журналістів прибувати за півгодини до заходу.
Акредитація представників ЗМІ: ukraine.media.centre.kyiv@gmail.com
Акредитація триватиме до 12:00 20 травня, для підтвердження необхідно вказати ім’я, прізвище, назву видання
Захід транслюватиметься на YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/c/UkrinformTV
Адреса Укрінформу: м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 8/16
Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.
Підсумкові матеріали:
На платформі єДопомога вже зареєстровано понад 500 благодійників
На платформі єДопомога вже зареєстровано понад 500 учасників, серед яких, зокрема, благодійні фонди, які виявили бажання допомогти українцям на тлі військової агресії з боку російської федерації.
Про це розповів заступник міністра соціальної політики України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Костянтин Кошеленко під час брифінгу в Медіацентрі Україна - Укрінформ.
«єДопомога — це платформа, яка створена з метою забезпечення всіх українців необхідною допомогою під час військової агресії. Завдяки їй кожен може дізнатися, як отримати гроші від держави, залишити заявку на таку допомогу або запропонувати підтримати інших людей необхідними речами. Якщо говорити про благодійників, то це вже більше 500 зареєстрованих учасників. Вони не всі фізичні особи, в окремих випадках — благодійні фонди», - розповів він.
Кошеленко уточнив, що наразі вже понад 50 тисяч українців звернулись по допомогу, з них 1,5 тисячі її отримали. В переважній більшості допомога — це продукти харчування, які становлять близько 70% від загальної кількості позицій у заявках.
«Ми маємо намір розвивати єДопомогу. Одна з найочікуваніших функцій — це можливість допомагати людям не тільки продуктами, а й ліками. Тому ми наразі працюємо з українськими мережами аптек, аби їх інтегрувати в систему. Це надасть можливість усім охочим допомагати не тільки продуктами, засобами гігієни, а й необхідними медикаментами», - додав Кошеленко.
Як повідомлялось, у березні Мінсоцполітики створило платформу єДопомога, яка забезпечує оперативний збір заявок з усіх регіонів України щодо потреб у гуманітарній допомозі, а також ефективний та адресний її розподіл.
Платформа об'єднує можливості, ресурси держави, бізнесу, громадських організацій, благодійних фондів та волонтерів у наданні гуманітарної допомоги постраждалим від війни, внутрішньо переміщеним особам та людям з вразливих категорій.
Відео:
Video:
Замовити фото натисніть тут - Фотобанк