Брифінг міністра аграрної політики та продовольства України Миколи Сольського
16 січня, 10:00 - брифінг на тему: "Поглиблення українсько-африканських відносин в галузі сільського господарства. Результати поїздки делегації Мінагрополітики до країн Африки».
Організатори: Медіа Центр Україна — Укрінформ.
Спікер: Микола Сольський - міністр аграрної політики та продовольства України.
Формат заходу – офлайн (Зала 1).
Журналісти зможуть поставити питання офлайн (Зала 1) та в чаті трансляції на YouTube.
Прохання до журналістів прибувати за пів години до заходу.
Акредитація представників ЗМІ здійснюватиметься перед заходом в агентстві.
Захід транслюватиметься на YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/c/UkrinformTV
Адреса Укрінформу: м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 8/16
Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.
Підсумкові матеріали:
Трейдери втрачають від $20 тис. за добу простою судна із продовольством у Босфорі - Сольський
За добу простою судна із українською агропродукцією у Босфорі трейдери втрачають від 20 тисяч доларів США.
Про це сказав міністр аграрної політики та продовольства України Микола Сольський під час брифінгу у Медіацентрі Україна — Укрінформ.
"Якщо ми говоримо про простій хендісайза судна від 25 тис. т (вантажу на борту - авт.), то трейдери перед новим роком називали ціну від 20 тис. доларів за простій за одну добу", - розповів він.
Сольський додав, що збитків від простою в першу чергу зазнають українскі аграрії, які втрачають декілька десятків доларів на тонні зерна.
Як повідомляв Укрінформ, за останніми даними Міністерства інфраструктри України у Босфорі на інспекцію Спільного координаційного центру очікують 104 судна, які мають перевозити українське продовольством по "зерновому коридору".
Постійна представниця США при Раді Безпеки ООН Лінда Томас-Грінфілд 14 січня заявила, що росія навмисно затримує проходження суден з українським зерном, що удвічі знизило темпи транспортування продовольства.
Незібране досі зерно кукурудзи буде гіршої якості - Сольський
В Україні досі залишається не зібраним суттєвий обсяг врожаю кукурудзи, якість зерна якої буде гірша.
Про це сказав міністр аграрної політики та продовольства України Микола Сольський під час брифінгу у Медіацентрі Україна — Укрінформ.
"Якість, порівняно з минулим роком, який був хорошим у плані якості, буде суттєво гірша. Про те на скільки, можна буде говорити в кінці лютого, тому що суттєвий ще об'єм кукурудзи в полях", - розповів він.
Сольський додав, що станом на початок зими третина урожаю кукурудзи в Україні залишалась не зібраною, наразі цей показники є удвічі меншим.
За його словами, українські аграрії знають способи, як максимально зберегти якість врожаю, проте все одно вона знижується щодня. Очільник Мінагрополітики пояснив, що якість залежить як від перепадів температури та вологості на полі, так і від гібриду кукурудзи.
Як повідомляв Укрінформ, в Україні станом на 12 січня 2023 року було зібрано 23,5 млн т кукурудзи на зерно при врожайності 65,7 ц/га зі 3,6 млн га (85% від загальної площі посівів).
Страховку мають всі судна, що фрахтуються для перевезення українського продовольства - Сольський
Усі судна, що зафрахтовані на січень та лютий цього року для перевезення української агропродукції з морських портів, мають страховку.
Про це сказав міністр аграрної політики та продовольства України Микола Сольський під час брифінгу у Медіацентрі Україна — Укрінформ.
"Фрахт, який зараз заходить, і судна, що фрахтуються на лютий, мають страховку", - заявив він.
Сольський зазначив, що більшість закордонних страхових компаній продовжують надавати послуги для суден, що перевозять продовольство у межах "зернової ініціативи".
За його словами, на початку 2023 року деякі іноземні страхові компанії висловили застереження щодо страхування фрахту в українських морпортах. Наразі Україна веде переговори з цими компаніями.
Очільник Мінагрополітики зауважив, що ці заяви не мали значного впливу на ціну страхування фрахту.
Як повідомлялося, на початку 2023 року стало відомо, що деякі міжнародні страхові компанії відмовились від перестрахування ризиків, пов'язаних з війною, і припинили надавати свої послуги для суден, що перевозять продовольство з українських морських портів.
Відео:
Video:
Замовити фото натисніть тут - Фотобанк