Старт Всеукраїнського тижня безпеки дорожнього руху

11 листопада, 10.00 - круглий стіл з нагоди початку 2-го етапу Всеукраїнського тижня безпеки дорожнього руху в Україні.

Організатори: Міністерство освіти і науки України, ДП «Український науково-дослідний інститут медицини транспорту» МОЗ України (Київська міжрегіональна філія), МБФ «Допомоги постраждалим внаслідок ДТП».

Учасники: Володимир Крейденко - народний депутат України, заступник голови Комітету ВРУ з питань транспорту та інфраструктури; Ігор Кузін - заступник міністра охорони здоров’я України; Андрій Вітренко - заступник міністра освіти і науки України; Сергій Деркач - заступник міністра розвитку громад та територій України; Олексій Білошицький - перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції України (онлайн); Сергій Александров - начальник відділу технічного регулювання на транспорті Міністерства розвитку громад та територій України; Сергій Вітвіцький - ректор Донецького державного університету внутрішніх справ, доктор юридичних наук, професор, полковник поліції (онлайн); Євген Зборовський - голова Державної служби України з безпеки на транспорті; Юрій Марценишин - перший заступник голови Державної служби України з безпеки на транспорті; Павло Грицак – начальник управління стандартизації Головного сервісного центру МВС; Василь Брянцев - віцепрезидент МБФ «Допомоги постраждалим внаслідок ДТП»; Олег Федоренко - заступник директора департаменту - начальник управління експлуатаційного утримання Департаменту автомобільних доріг Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України;  Олександр Голоцван - завідуючий сектором безпеки автомобільних доріг управління експлуатаційного утримання Департаменту автомобільних доріг Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України; Олександр Берназюк - генеральний директор Моторного (транспортного) страхового бюро України; Роман Деркач - головний лікар ДУ Інститут травматології та ортопедії НАМН України; Віталій Крилюк - директор державного закладу Український науково-практичний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф МОЗ України; Анатолій  Пересадов - провідний інженер відділу обліку та аналізу ДТП, розробки заходів з підвищення безпеки руху служби організації дорожнього руху КП «Центр організації дорожнього руху».

Модератор: Юрій Чорний - президент МБФ «Допомоги постраждалим внаслідок ДТП».

Коротко. Круглий стіл дасть старт Всеукраїнському Тижню безпеки дорожнього руху. Таким чином Україна долучається до реалізації заходів ІІ Десятиліття дій з безпеки дорожнього руху 2021-2030 рр. Мета заходів - привернення уваги суспільства до цієї загальносвітової проблеми та профілактичної роботи щодо запобігання травматизму внаслідок дорожньо-транспортних пригод.

Учасники заходу обговорять ситуацію з безпекою дорожнього руху в Україні в умовах воєнного стану, нові законодавчі ініціативи та зміни у цій сфері, стан доріг та вуличної інфраструктури, освітні програми для юних учасників руху та інші актуальні питання.

Довідково. У рамках Всеукраїнського тижня безпеки дорожнього руху відбудеться низка заходів. Серед них:

  • міжнародна науково-практична конференція «Розвиток сталої мобільності: глобальні та локальні рішення»;
  • круглий стіл на тему: «Реформування національного законодавства у сфері безпеки на автомобільному транспорті з урахуванням європейського досвіду та сучасних реалій» для керівників автотранспортних підприємств, представників Департаментів транспортної інфраструктури облдержадміністрацій та територіальних громад;
  • підсумки й оголошення переможців VІІ щорічного Всеукраїнського конкурсу фото- та відеоробіт в рамках національного проєкту «Безпечна країна»;
  • загальнонаціональна благодійна акція зі здачі крові «Здай кров – врятуй життя;
  • єдиний урок з безпеки дорожнього руху в закладах освіти;
  • поминальні молебні з нагоди Всесвітнього дня пам’яті жертв ДТП (Всесвітній день пам’яті жертв ДТП, відповідно до Резолюції ООН, відбувається щороку у третю неділю листопада).

Інформацію щодо Тижня БДР можна отримати з наступних джерел:

сайт організатора: https://medtransvp.com.ua/ (розділ: Тиждень БДР)

YouTube-канал «Безпечна країна»: https://www.youtube.com/@bezpechna_kraina

соціальна мережа Facebook: https://www.facebook.com/tbdrua/

Додаткова інформація за тел.: 097- 209 - 20 - 30.

Формат заходу – офлайн та онлайн (Зала 2) + онлайн-включення.

Журналісти зможуть поставити питання офлайн (Зала 2).

Прохання до журналістів прибувати за пів години до заходу.

Акредитація представників ЗМІ: anna@ukrinform.com.

Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/user/UkrinformTV

Адреса Укрінформу: м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 8/16.

Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.

Підсумкові матеріали:

Супутньою причиною двох третин ДТП є втома водіїв наземного транспорту - Укртрансбезпека

У 69% випадків однією із супутніх причин дорожньо-транспортних пригод наземного автомобільного та електричного транспорту є недотримання перевізниками режиму праці та відпочинку водіїв.

Про це сказав директор Департаменту державного нагляду (контролю) за безпекою на наземному транспорті Дмитро Гладчук під час круглого столу в Укрінформі з нагоди початку другого етапу Всеукраїнського тижня безпеки дорожнього руху в Україні.

Так, технічні розслідування Укртрансбезпекою майже пів тисячі ДТП на автомобільному та електричному міському транспорті показали, що в двох третинах із них супутньою причиною є втома водія.

«Було проведено 482 технічних розслідування, які показали, що супутніми причинами, що призвели до ДТП, є недотримання водіями, насамперед суб’єктами господарювання, автомобільними перевізниками, зокрема, одного правила. Так, у 69% випадків однією з супутніх причин ДТП стало недотримання водієм режиму праці та відпочинку», - сказав Гладчук.

За його словами, перевізники змушують своїх водіїв їздити довше, ніж це передбачено правилами.

«Це призводить до того, що водій, який, наприклад, везе вантаж і керує транспортним засобом, що важить 40 т, а то й більше, або водій, який везе 20 пасажирів на автобусі – керує транспортним засобом протягом 10-12 годин. Звичайно, він втомлюється, час його реакції знижується. І ця причина, як показує практика, в 2-ох із 3-ох ДТП є супутньою», - зазначив Гладчук.

Він розповів, що у профільних відомствах з контролю за перевізниками працюють над запровадженням дистанційних приладів контролю за втомою водіїв наземного транспорту.

«Укртрансбезпека спільно з Міністерством інфраструктури працюють над запровадженням смарт-тахографів, які дозволять нам, як органу, який здійснює державний нагляд і контроль за цим питанням, відслідковувати дотримання режиму праці та відпочинку водіями дистанційно, без зупинки транспорту», - повідомив Гладчук.

В Україні стартував Тиждень безпеки дорожнього руху. Метою заходів є привернути увагу суспільства до цієї загальносвітової проблеми та профілактичної роботи щодо запобігання травматизму внаслідок дорожньо-транспортних пригод.

Як повідомляв Укрінформ, з 1 січня наступного року набуде чинності Закон України про «автоцивілку», що має покласти край напівлегальній торгівлі полісами за цінами нижче ринкових.

Відео:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк