У Києві запустили цілодобову лінію для скарг на невивезене сміття

Мешканці чотирьох районів Києва віднині можуть поскаржитися на неприбране сміття на цілодобову «гарячу лінію», відкриту компанією, що його вивозить.

Як зазначають в акціонерному товаристві «Київспецтранс», лінія працюватиме у Голосіївському, Подільському, Оболонському та Святошинському районах. Телефонувати можна за номером: (044) 400-10-11 цілодобово.

Голова правління «Київспецтрансу» Андрій Грущинський наголосив, що наразі актуальне питання після трагедії на Грибовицькому сміттєзвалищі - це стан полігону № 5, де захоронюються побутові відходи, вивезені з Києва.

«Задля збереження навколишнього середовища потрібно змінити підхід до утилізації побутових відходів. Зараз «Київспецтранс» виконує послугу щодо їх вивезення та захоронення. І, щоб уникнути зростання полігонів побутових відходів та уникнути трагедії, яка сталася на Грибовицькому сміттєзвалищі, потрібно створити нову галузь. Цю проблему вирішує створення підприємства з переробки сміття», – цитує керівника столичного підприємства прес-служба КМДА.