Розтрата на Львівському бронетанковому: п'ятьох підозрюваних заарештували
Солом'янський райсуд Києва обрав запобіжний захід у вигляді тримання під вартою строком на 60 діб для п'ятьох підозрюваних у розтраті коштів ДП "Львівський бронетанковий завод" на загальну суму 28,5 млн грн.
Про це повідомляє Національне антикорупційне бюро на своїй сторінці у Facebook.
"Розміри застави, призначені судом в якості альтернативи арешту підозрюваних, коливаються від 1,6 млн грн до 2 млн грн", - йдеться у повідомленні.
Зокрема, 14 липня начальнику ЦБТУ ЗСУ (генерал-майору) суд призначив арешт з можливістю внесення застави у розмірі 2 млн грн; у той час як розмір застави для начальника відділу ЦБТУ ЗСУ (полковника) та засновника комерційної структури, задіяної у схемі, склав 1,6 млн грн - для кожного.
15 липня слідчий суддя продовжив розгляд клопотань щодо обрання запобіжного заходу для ще двох підозрюваних – директора ЛБТЗ Романа Тимківа та його заступника. Їм також призначено арешт на 60 днів з можливістю внесення застави у розмірі 2 млн грн та 1,8 млн грн відповідно.
Водночас детективи НАБУ та прокурори САП клопотали про арешт усіх підозрюваних з альтернативою внесення застави в розмірі предмету злочину.
Як повідомлялося, 14 липня детективи Національного антикорупційного бюро України та прокурори САП затримали низку посадових осіб Збройних сил України, ДП «Львівський бронетанковий завод» та посередника — засновника комерційної структури за підозрою у вчиненні злочину за ч.5 ст. 191 Кримінального кодексу України («Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем»). Того ж дня усім затриманим було повідомлено про підозру.
За версією слідства зазначені особи розробили та реалізували корупційну схему із закупівлі двигунів для танків Т-72, чим у 2015 році вчинили розтрату бюджетних коштів на загальну суму 28,5 млн грн. Суть схеми полягала у тому, що під виглядом і за ціною нових двигунів для танків Т-72 насправді було закуплено двигуни, які раніше були у використанні. До того ж ці вживані, а інколи й неробочі, двигуни у 2008-2009 роках вже були реалізовані підприємствам на внутрішньому ринку як надлишкове майно Міноборони.