Одещина: на вимогу батьків у школі скасували обов'язкове вивчення російської
Педагогічна рада Розквітівської загальноосвітньої школи I-III ступенів ухвалила рішення про зміну навчального плану, вилучивши з обов'язкового вивчення предмет "російська мова".
Про таке рішення повідомив кореспондентові Укрінформу заступник голови Одеської облдержадміністрації Сергій Колебошин.
"Обговоривши ситуацію, що виникла в результаті відмови батьків деяких учнів від вивчення в школі предмета "російська мова", педагогічна рада освітнього закладу ухвалила рішення про зміну навчального плану з "Додатком №12" на "Додаток №1". Віднині російську мову в цій школі учні вивчатимуть не як обов'язковий предмет, а лише ті, хто побажає, у рамках факультативних занять", - зазначив Колебошин.
За словами заступника голови ОДА, "згоду на викладання цього факультативу дала учитель російської мови та літератури".
Директор школи Валентина Коршункова, що підписала рішення членів педагогічної ради, уточнила, що на засіданні також вирішено збільшити на годину вивчення англійської мови.
Варто зазначити, що це перший в Одеській області прецендент, коли родини учнів категорично відмовилися від вивчення їхніми дітьми в школі "мови країни-агресора". На жаль, не відразу дирекція школи відреагувала на заяви матерів Лариси Сапункової та Iванни Вітопоренко, що ініціювали відмову від вивчення їхніми дітьми - сімома учнями навчального закладу предмету "російська мова". У селі Розквіт Березівського району навіть виникла між батьками на цьому грунті конфліктна ситуація, в результаті якої, як вважає родина Сапункових, стався підпал їхнього автомобіля.
У свою чергу, голова громадської спілки "Консультативна Рада по дотриманню законодавства" Дмитро Роговський прокоментував ситуацію так: "Можемо сказати, що родини Сапункових і Вітопоренко відстояли при підтримці небайдужої громадськості свої законні права та права своїх дітей, досягли результату: російська мова не буде обов'язковим предметом для викладання у Розквітівській ЗОШ І-ІІІ ступенів. Хоча це лише один з етапів у реформуванні освітянської системи".