Тролейбуси за 18,9 мільйонів, які купив Херсон, виявилися бракованими
Російський виробник поставляє для українських тролейбусів, які випускає компанія "Богдан Моторс", тягові електродвигуни з браком.
Чотири таких закуплених містом тролейбуси простоюють у Херсоні, поінформував на засіданні виконкому Херсонської міської ради керівник міського комунального підприємства "Херсонелектротранс", голова постійної депутатської комісії міськради з питань промисловості, підприємництва, торгівлі, туризму, транспорту, дорожньої інфраструктури і зв'язку, реклами та сфери послуг Єгор Устинов, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Завод до сьогодні не поставив зняті електродвигуни (з придбаних Херсоном чотирьох нових тролейбусів "Богдан Т70117" - ред.). Ми отримали лист від автоскладального заводу №1 (ДП "АСЗ №1" АТ "АК "Богдан Моторс" - ред.) про те, що зняті тягові електродвигуни направлені постачальнику (цих двигунів - ред.) для їхньої заміни. Постачальник знаходиться за межами України, в Російській Федерації, місто Псков. Потім ми отримали від заводу відповідь, що постачальник, начебто, прислав нові двигуни, але в них, певно, та ж сама проблема, що була у знятих у нас двигунах", - розповів Устинов.
Як заявив Устинов, 18 грудня він мав розмову з цього приводу з представником АСЗ №1 компанії "Богдан Моторс".
"Він повідомив мені про те, що приблизно 15-17 січня (2018 року - ред.) начебто ці двигуни будуть поставлені (у Херсон - ред.)", - сказав керівник МКП "Херсонелектротранс".
У Херсоні 9 листопада відбулась презентація 4-х нових тролейбусів "Богдан Т70117", закуплених містом, їх загальна вартість становить 18,9 млн гривень. Проте до цього часу жоден із тролейбусів на лініях не працює. За словами керівника Херсонелектротрансу, причиною демонтажу і відправки на завод компанії "Богдан Моторс" тягових електродвигунів з нових чотирьох тролейбусів "Богдан Т70117" стало те, что ці електродвигуни через проблеми в їх обмотці "пробивають на корпус". АТ "Псковський електромашинобудівний завод", згідно інформації на його сайті, випускає тягові електродвигуни для приводу тролейбуса з 2006 року.