Баржа з херсонськими кавунами пішла на Київ
Сьогодні з Херсонщини на Київ відправилася баржа з кавунами, що вже стала в Україні мемом. Наразі кавуни, що доправляють у столицю - без туристичних наліпок з QR-кодом, як це було торік.
Про це у розмові з кореспондентом Укрінформу повідомив директор приватного агропідприємства «Александр А. Синенко» Олександр Синенко.
«Це кавуни, вирощені у моєму господарстві та ще двох інших фермерів. Переважно там кавун, диня є, але небагато», - зазначив Синенко.
Підтвердили, що баржа вже пішла на Київ і в пресслужбі ТОВ СП «Нібулон».
Як зазначив Синенко, кавуни відправили цьогоріч без туристичних наліпок з QR-кодом – з технічних причин.
Як розповів один із засновників центру туризму та пригод ХерсON Павло Білецький, вони не відмовилися від ідеї реалізувати цьогоріч проєкт з наліпками на кавунах і сподіваються, що наліпки з QR-кодом, що ведуть на туристичний портал про Херсонщину , все ж з’являться у мережах українських супермаркетів.
Компанія «Нібулон» повідомила на своєму сайті напередодні, що несамохідне судно NBL-003 разом з буксиром «Нодарі Чантурія» вирушить у п’ятий ювілейний смугастий рейс, а 20 серпня вантаж прибуде на перевантажувальний термінал ТОВ СП «Нібулон» у Переяславі.
Кавуни вантажилися не насипом, що могло б спричинити механічні пошкодження, а обережно вручну складалися у картонні контейнери євростандарту. Флотом «Нібулона» херсонські кавуни відправляються у Київ з 2017 року. Компанія долучилася до пілотного проєкту Агентства США з міжнародної допомоги USAID - US Agency for International Development «Створення ефективного логістичного ланцюга постачання плодово-овочевої продукції». Тоді вперше за останні 15 років від причалу у Голій Пристані відчалило несамохідне судно з 300 тоннами солодкої ягоди.
Як повідомляв Укрінформ, у 2020 року у Херсоні презентували проєкт "Trip Must Go On", у межах якого розробили наліпки з QR-кодами для кавунів. За ними можна було ознайомитися з інформацією про цікаві локації регіону на туристичному порталі. Частина таких кавунів потрапила у супермакети Києва на баржі з кавунами. З’явилися вони й у інших містах України, куди їх доправляли автотранспортом. За перший тиждень продажу кавунів з QR-кодом було зафіксовано 1,5 тисячі заходів на новий туристичний портал з цих наліпок.