Житомирський аеропорт реконструює українська компанія з турецькими інвестиціями
У Житомирській облдержадміністрації міський голова Сергій Сухомлин підписав з керівником ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» договір на реконструкцію злітно-посадкової смуги міжнародного аеропорту «Житомир» ім. Сергія Корольова.
Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.
«Надзвичайно приємно, що переможцем тендеру стала компанія «Онур Конструкціон», яка на сьогодні є одним із лідерів «Великого будівництва» в Україні. Хочу відмітити, що це українська компанія з турецькими інвестиціями… Я впевнений, що підписання сьогоднішнього договору між міським головою Житомира і генеральним директором компанії буде гарним продовженням співпраці з нашим стратегічним міжнародним партнером Турецькою Республікою», - зазначив голова Житомирської ОДА Віталій Бунечко.
За його словами, проєкт реконструкції злітно-посадкової смуги аеропорту «Житомир» є найбільшим договором у межах «Великого будівництва», який буде реалізуватися на Житомирщині.
За словами міського голови Сергія Сухомлина, у проєкт реконструкції житомирського аеропорту мало хто вірив. Лише декілька людей намагалися зробити його реальністю.
Як зазначив представник «Онур Конструкціон Інтернешнл», проєкт реконструкції аеропорту планують завершити до кінця цього року.
Компанія «Онур Конструкціон Інтернешнл» упродовж 18 років працює в Україні. За програмою «Велике будівництво» вона виконує роботи в 14 областях. Компанія вже побудувала злітно-посадкову смугу аеропорту Запоріжжя, термінал D та перон аеропорту Бориспіль та виконує роботи з будівництва аеропорту у Дніпрі.
Передбачається провести земляні роботи, заміну покриття електричних мереж, встановлення нової системи освітлення, а також нової системи радіозв’язку та світлосигнального обладнання.
Як повідомляв Укрінформ, під час тендеру обрали компанію «Онур Конструкціон Інтернешнл», яка за понад 800 млн грн реконструює Міжнародний аеропорт «Житомир» ім. С.П. Корольова. Роботи на об’єкті розпочнуться у березні.
Раніше орієнтовна вартість робіт становила 450 млн грн. Вона зросла, адже злітно-посадкову смугу продовжать не до 2 100 м, як планувалося, а до 2 500 м (наразі її довжина – 1650 м). У проєкт також додали будівництво перону для вантажних літаків, радіотехнічного обладнання, улаштування світлосигнального обладнання, розширення пасажирського перону.