Запорізька облрада передала ОВА кадрові, земельні й майнові питання - Федоров

Верховна Рада 21 березня підтримала рішення про передачу повноважень Запорізької обласної ради Запорізькій обласній військовій адміністрації на період воєнного стану. Йдеться про майнові, земельні та кадрові рішення.

Про це на брифінгу заявив начальник Запорізької ОВА Іван Федоров, передає кореспондент Укрінформу.

“Я хочу чітко пояснити, що було раніше, а що буде передано наразі. Перш за все, на початку військового стану 24 лютого 2022 року велика кількість повноважень була і так передана ОВА. Наприклад, у частині фінансів ще два роки тому було все передано і вирішувалося одноосібно начальником ОВА. У частині деяких господарських рішень - також було передано. Тож, наразі передаються кадрові питання, земельні та майнові. Це важливо, бо ми точно не маємо права зупинити процеси у прифронтовій області, а навпаки максимально прискорено маємо вирішувати проблеми”, - зазначив Федоров.

Він підкреслив, що сьогодні обласна влада позбавлена можливості розпочати будь-яке будівництво на обласному об'єкті, бо власник має надати згоду на початок будівництва. Власником є обласна рада, яка не проводила сесій упродовж двох років.

“5 разів голова Олена Жук скликала засідання сесій облради, але недостатня кількість депутатів приходила до зали щоб вирішувати питання Запорізької області. Сьогодні у якихось депутатів є поважні причини, вони не можуть бути присутніми, хтось поїхав, а хтось просто не бачить сенсу виконувати обов'язки. Велика кількість депутатів склали повноваження. 11 депутатів чекають на свою чергу зайти в облраду, є депутати, які вступили до лав ЗСУ. Вони не можуть бути присутніми, є ті, хто знаходяться за кордоном. Весь цей спектр питань не дозволяє функціонувати обласній раді”, - додав він.

Федоров зазначив, що Жук буде залишатися головою облради. Апаратом обласної ради будуть готуватися проекти розпорядження, а він, як начальник ОВА, ухвалюватиме рішення.

Читайте також: Федоров показав, як будують фортифікації на Запоріжжі

“Відзавтра ми з Оленою Жук будемо вивчати питання функціонування апарату облради, буде передано і доведено до відома те, які є нагальні потреби. З наступного тижня, коли ми офіційно зареєструємо нового підписанта в облраді, ми зможемо розпорядженням начальника ОВА оформлювати документи, які раніше були рішеннями облради. Це точно додаткова відповідальність, це точно додаткове навантаження, але це точно сьогодні потрібно для області”, - сказав Федоров.

За його словами, в апараті облради точно будуть кадрові зміни, зокрема скорочення. Але більш конкретно про це можна буде говорити після інвентаризації.

Як повідомляв Укрінформ,повноваження обласної ради передані ОВА лише на воєнний час. Одразу після закінчення воєнного стану через 30 днів облрада почне функціонування знову.