Сергій Борзов: Першу чергу реконструкції центру термотравми і пластичної хірургії завершено
У Вінницькій обласній клінічній лікарні ім. М.І. Пирогова завершили першу чергу реконструкції Клінічного центру термічної травми і пластичної хірургії.
Про це у Фейсбуці повідомив начальник Вінницької ОВА Сергій Борзов, передає Укрніформ.
«Першу чергу реконструкції Клінічного центру термічної травми і пластичної хірургії обласної клінічної лікарні ім. М.І. Пирогова завершено! Сьогодні оглянули оновлений Центр. Замість старого відділення, яке не знало повноцінної реконструкції десятки років, маємо повністю відремонтоване і сучасне приміщення», - написав Борзов.
За його словами, під час реконструкції Центр роботу не припиняв і продовжував надавати допомогу пацієнтам.
«Опіки вважають одними з найважчих травм у світовій медичній практиці. В Україні, через війну, кількість людей з опіковими травмами постійно зростає. Тож обладнані сучасним устаткуванням операційні і перев’язувальні, комфортні палати, як ніколи, на часі!», - додав начальник ОВА.
Він підкреслив, що після реконструкції в центрі термічної травми і пластичної хірургії кількість лікарняних ліжок збільшилась майже вдвічі, із 40 до 70. До того ж, усі приміщення Центру стали інклюзивними.
Міністерство охорони здоров’я України визначило Вінницький клінічний центр термічної травми і пластичної хірургії закладом ІІ рівня.
На реалізацію проєкту надійшли кошти субвенції з державного бюджету в сумі майже 32 млн грн, із них вже освоєно – 31,33 млн грн. З обласного бюджетуна реконструкцію Центру виділено 9,6 млн грн.
Посадовець зазначив, що реконструкцію центру буде продовжено, аби й надалі поліпшувати умови для пацієнтів і якість надання закладом медичних послуг.
Фото: Вінницька ОВА
Матеріал розміщено згідно пункту 3 статті 9 Закону України №270/96-ВР від 03.07.1996 та Закону України №2849-IX від 31.03.2023 та на підставі Договору.
п.3 ст.9 Закону України №270/96-ВР від 03.07.1996: Інформаційний, авторський чи редакційний матеріал, в якому привертається увага до конкретної особи чи товару, який формує або підтримує обізнаність та інтерес глядачів (слухачів, читачів, користувачів) щодо цих особи чи товару та який розповсюджується за грошову чи іншу винагороду, повинен ідентифікуватися як реклама з дотриманням вимог цього Закону з використанням слова "реклама".