Як будують метро на Виноградар у Києві
Компанія Autostrada розпочала спорудження оборотного тупику на кінцевій станції «Проспект Правди» - одному з майданчиків, де тривають роботи з будівництва метро на Виноградар.
Про це у Фейсбуці повідомила пресслужба компанії, передає Укрінформ.
«Будівництво метро на київський житловий масив Виноградар ведемо цілодобово та одночасно на кількох дільницях», - йдеться у повідомленні.
Так, триває армування та бетонування лоткової плити на будівництві двоярусного монолітного тунелю між станціями “Мостицька” та “Проспект Правди”, де поїзди метро рухатимуться один над одним. Паралельно йде розробка котловану для продовження будівництва перегінного тунелю.
Тривають роботи зі зведення 42-метрового шахтного стовбура над тунелем глибокого закладення між станціями “Сирець” та “Мостицька”. Конструкції оправи стовбура будуть виконані у вигляді замкнутого контуру із буросічних паль, що дозволить створити бетонну стіну, яка стримуватиме ґрунт і запобігатиме проникненню води.
Крім того, розпочаті роботи на дільниці спорудження оборотного тупику - частини кінцевої станції (“Проспект Правди”), що призначена для обороту та нічного відстою поїздів метро.
Як повідомлялося, на початку листопада ТОВ “Група компаній "Автострада” поновило будівництво метро на столичний житловий масив Виноградар. Буде продовжена Сирецько-Печерська (“зелена”) лінія метро - від станції “Сирець”. Загалом передбачене будівництво двох станцій - "Мостицька" та "Проспект Правди". Загальна довжина будівництва становитиме 3,78 км і включатиме шість будівельних дільниць..
Фото: Autostrada