Нацгвардія інформуватиме військових у зоні АТО вчасно і якісно
Нацгвардія закупила типографське обладнання на 2 мільйони гривень задля більш якісного інформзабезпечення військовослужбовців та жителів зони АТО.
Про це начальник прес-служби НГУ Світлана Павловська розповіла на прес-конференції в Укрінформі.
"Командування Національної гвардії витратило майже 2 мільйони гривень на те, щоб придбати типографське обладнання. Тиждень тому це обладнання було встановлено і запущено у виробництво. Це на матеріально-технічному рівні допоможе реально змінити систему вчасного інформування як особово складу Національної гвардії, так і громадян, які мешкають у районах зони відповідальності окремо взятих блокпостів Нацгвардії у зоні проведення антитерористичної операції", - сказала Павловська.
За її словами, на даний момент друкарня Інформаційно-видавничого центру Нацгвардії забезпечує випуск відомчого журналу "Слово честі", газети "Ратник", видання "Біла книга", плакатів, листівок, грамот, книг, брошур, буклетів, проспектів. "Весь цей спектр поліграфічної продукції відтепер стало можливим виготовляти повнокольоровим. До того ж вже налагоджено своєчасну доставку журналів і газет до зони АТО", - зазначила Павловська.
Крім того, вона поінформувала, що з метою додаткового деструктивного впливу на інформаційну політику з боку країни-агресора Нацгвардією у зоні проведення антитерористичної операції використовуються так звані "автоклуби". "Це машини, сконструйовані за нашими технічними потребами, які мають назву КУНГ (кузов уніфікований нульового (нормального) габариту). Автівки обладнані екранами, системами супутникового зв'язку, що дозволяє приймати українські канали в тій чи іншій місцевості АТО, а потім транслювати на екрані глядачам - бійцям Нацгвардії і жителям фронтових районів. Крім того, завдяки цим "автоклубам" можна монтувати відео, робити фото та друкувати листівки агітаційного характеру", - розповіла Павловська.