Гриневич: Школярів пора вчити по-іншому

Школи зараз вже не є основним джерелом знань для дітей, а тому їх потрібно зараз вчити по-іншому, закладаючи крім знань компетентність для самореалізації в майбутньому.

Про це в інтерв’ю Укрінформу розповіла міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.

“Насамперед, ми живемо в новій інформаційній добі, коли основним скарбом вже не є тільки знання, адже інформацію дуже легко шукати. Відповідно, школа стає не єдиним місцем, де діти можуть отримати знання. Сьогодні дітей треба вчити інакше і основне, що вони повинні здобути в школі - це компетентності для успішної самореалізації в житті”, - заявила Гриневич.

За її словами, діти сьогодні повинні навчитися шукати інформацію, використовувати її для вирішення життєвих проблем, співпрацювати в команді, критично мислити, мати фінансову, підприємницьку та математичну грамотність для життя, знати іноземні мови, володіти інформаційними технологіями.  

Гриневич підкреслила, що ці вміння школа не завжди може надати дітям, а тому зараз ведеться робота по напрацюванню пропозицій до нових стандартів шкільної освіти, над чим українська сторона працює використовуючи досвід польських колег.

“Концепція нової української школи має бути представлена у серпні і обговорюватиметься освітянами та всім українським суспільством”, - наголосила міністр.

Гриневич повідомила, що реформа системи освіти  - це “не один чи два роки”, а багатоетапний тривалий процес.

Після напрацювання відповідних стандартів освіти наступить етап імплементації, що, зокрема, полягатиме у відповідній підготовці вчителів.

“Ми маємо навчити вчителів як правильно формувати компетентності, тому, що це інші методики і технології навчання, а вчителів в Україні - півмільйона. Це буде масштабний процес підвищення кваліфікації вчителів”, - наголосила міністр освіти та науки України.

Повний текст інтерв’ю читайте на сайті Укрінформу.