У МОУ роз'яснили, що робити учасникам АТО, якщо не везуть безкоштовно

Міністерство оборони пояснило порядок дій у випадку, якщо учасникам АТО відмовляють у передбаченому їм безкоштовному проїзді за посвідченням учасника бойових дій (УБД). 

Відповідне роз'яснення опубліковано на сторінці оборонного відомства у Facebook

"Якщо вам відомо про порушення закону персоналом якоїсь автостанції при продажу квитків учасникам АТО, перед зверненням до каси знайдіть хоча б одного свідка. Потім у його присутності поцікавтеся в касира наявністю вільних місць на потрібний вам рейс. І тільки після цього, якщо такі місця є, діставайте посвідчення УБД і просіть надати вам безкоштовний квиток. У разі, якщо в касі вам у цьому з будь-яких причин відмовлять, викликайте адміністрацію автостанції і черговий наряд поліції", - йдеться у повідомленні.

Після прибуття поліція повинна скласти адміністративний протокол про порушення закону посадовими особами автостанції, який має підписати учасник АТО та свідок.

Те ж саме потрібно зробити і у випадку, якщо учасник АТО придбав у касі безкоштовний квиток, а водій не пускає його до салону. Однак поліція в такому разі повинна скласти вже два протоколи: на водія автобуса і на підприємство, від якого він працює. Бажано, щоб свідків було двоє і вони підписати протоколи.

"Якщо водій міського громадського автотранспорту відмовляється слідувати маршрутом, поки ви не сплатите за проїзд, попри наявність у вас посвідчення УБД, викликайте наряд поліції за телефоном 102. Порядок ваших подальших дій аналогічний попереднім, або зверніться до управління соціального захисту чи в держадміністрацію того району, де з вами так вчинили, зі скаргою", - повідомили в Міноборони.