До проекту інклюзивної освіти долучаться ще чотири області
Успішний досвід пілотного проекту інклюзивної освіти та підтримка на державному рівні дозволять зробити можливим доступ дітей з особливими освітніми потребами до повноцінної освіти.
Про це дружина Президента Марина Порошенко сказала під час спілкування з вчителями на тренінгу з інклюзивної освіти, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Враховуючи ухвалений на державному рівні закон про інклюзивну освіту, тепер ми з вами є тими, хто розпочав національний рух за інклюзивну освіту, а це дуже почесна і відповідальна місія. І я впевнена, що наша потужна команда зможе довести, що успішна інклюзія в Україні можлива, оскільки від нашого професіоналізму залежить розвиток і прогрес дітей з особливими потребами, від нашої мудрості залежить їх успіх у суспільстві", - звернулася до освітян дружина Президента.
Впровадження інклюзивної освіти розпочалося в минулому році в Запорізькій області.
За словами Марини Порошенко, за поточний навчальний рік кількість інклюзивних шкіл в області зросла у 8 разів, а кількість інклюзивних класів у 12 разів, кількість учнів в цих класах - у 15 разів.
Зараз до проекту, який підтримує благодійний фонд Порошенка, з 1 вересня долучаться ще 4 регіони - Чернігівська, Хмельницька, Дніпропетровська та Житомирська області.
"Ми прийняли рішення не зволікати, а розпочати запровадження цих прогресивних методів навчання в нових регіонах, розуміючи, що час спливає, а діти зростають", - наголосила Марина Порошенко.
Дружина Президента вручила освітянам сертифікати про проходження тренінгу.
В ході тренінгу вчителі дізнавалися, як вибудовувати взаємодію учасників освітнього процесу в інклюзивній моделі навчання, про новітні українські розробки електронних ігор для дітей з особливими освітніми потребами, а також нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти.
Спеціалізований тренінг з впровадження інклюзивної освіти пройшов для майже 500 освітян Запорізької, Дніпропетровської, Житомирської, Хмельницької та Чернігівської областей.
Як повідомлялося, 23 травня Верховна Рада підтримала проект закону щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освіти.