Нацрада назвала найпопулярніші телеканали вересня

Інфографіка

Найпопулярнішими інформаційно-розважальними телеканалами у вересні стали, за даними рейтингової агенції Big Data Ua, «1+1», «СТБ», «Україна», ICTV та «Новий канал».  

Про це заявив член Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Сергій Костинський у вівторок під час прес-конференції «Рейтинги телеканалів серед користувачів IPTV та OTT» в Укрінформі.

«Найбільш популярна тематична група телеканалів - це телеканали загального перегляду, тобто інформаційно-розважальні. Їх частка становить майже 60%. Далі йдуть дитячі телеканали (близько 10%), розважальні (близько 7%), а також фільмові телеканали і телеканали новин (по 5,5%). Згідно з дослідженням, серед телеканалів загального перегляду найбільш популярними є «1+1», «СТБ», «Україна», ICTV та «Новий канал». Найпопулярніші дитячі телеканали в сегментах IPTV та OTT - це ПлюсПлюс, ПІКСЕЛЬ, Cartoon Network та Nickelodeon”, - зазначив Костинський. 

За його словами, серед розважальних телеканалів перша п'ятірка представлена телеканалами «ТЕТ», «Мега», «Сонце», «Квартал ТВ» та «Трофей». Серед телеканалів фільмопоказу ТОП-5 сформували TV1000 Action East, FOX, Ентер-фільм, TV1000 East та TV1000 Comedy. Серед інформаційних телеканалів перша п'ятірка виглядає так: «112 Україна», News One, «Еспресо», «Прямий» і «24 канал». Серед пізнавальних телеканалів - NATIONAL GEOGRAPHIC, DISCOVERY CHANNEL, Nat Geo Wild, Animal Planet, Discovery Science. 

Серед музичних телеканалів перша п'ятірка - це М1, Music Box UA, EUmusic, M2, O-TV. “Дуже приємно, що в цій п'ятірці є якраз телеканал української музики М2. І останній рейтинг сформували спортивні телеканали: «Футбол 1», «Футбол 2», Eurosport 1, Eurosport 2 і Viasat Sport», - зазначив Костинський.

Він поінформував, що система вимірювання ТВ-аудиторії рейтинговою агенцією Big Data Ua полягає у вивченні перегляду відео-контенту за допомогою технологій передачі даних по моделі OTT/IPTV на всіх пристроях, які її підтримують. Станом на вересень 2017 року такий моніторинг охоплює 456 тисяч домогосподарств України, які підключені до послуги OTT/IPTV. На добровільних засадах у дослідженні беруть участь такі оператори/провайдери OTT та IPTV, як «Воля» та «Тріолан».

Читайте також: У Нацраді вже знають, коли візьмуться за "Інтер"

«Ми досліджуємо аудиторію, яка користується такою технологічною платформою, як OTT/IPTV. Це досить просунута аудиторія, яка точно розуміє, що саме хоче дивитись, і обирає телеканал залежно від потреби, яку збирається задовольнити переглядом. Тобто ці глядачі задають тренд на ринку. У системі рейтингу моніторяться понад 200 каналів, включно з регіональними, що дуже потужно представлені в OTT/IPTV», - уточнив директор ТОВ «Незалежна рейтингова агенція Big Data Ua» Сергій Бойко.

Як повідомляв Укрінформ, Національна рада з питань телебачення і радіомовлення раз на місяць оприлюднюватиме результати онлайн-досліджень агенції Big Data Ua щодо рейтингу українських телеканалів за переглядами в сегментах OTT та IPTV.