Ukraine NOW: Мінінформ презентував єдиний бренд регіональним ЗМІ
Держсекретар Мінінформполітики України Артем Біденко розповів журналістам про заходи з популяризації України у світі і, зокрема, презентував розроблений в рамках роботи МІП єдиний бренд Ukraine NOW.
Це відбулося під час брифінгу для регіональних засобів масової інформації, організованого в рамках проекту «Точне відображення Угоди про асоціацію Україна-ЄС в українських медіа», повідомляє прес-служба МІП.
«Це парасольковий бренд, на основі якого тепер здійснюється вся урядова комунікація щодо України. Він уже доводить свою ефективність з погляду просування нашої держави на міжнародній арені», - сказав Біденко.
Проект «Точне відображення Угоди про Асоціацію Україна-ЄС в українських медіа» реалізовують українські громадські організації «Інтерньюз-Україна» та «Товариство Лева» спільно з польським Фондом міжнародної солідарності.
У заході також взяли участь віце-прем'єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Іванна Климпуш-Цинцадзе та заступник міністра закордонних справ Олена Зеркаль.
Як повідомляв Укрінформ, 10 травня Кабінет Міністрів України схвалив бренд «Ukraine NOW», який був створений українською агенцією Banda в рамках роботи Комісії з питань популяризації України при Міністерстві інформаційної політики.
Ukraine NOW – це наймасштабніша міжнародна маркетингова кампанія українського уряду, яка стартує в 2018 році. Її ціль – сформувати бренд України у світі, залучити в країну інвестиції та покращити туристичний потенціал.
У підготовці до кампанії взяли участь 27 експертів із комісії з питань популяризації України у світі. З їхньою допомогою було зібрано максимальну кількість даних і матеріалів, щоб створити бренд, який продемонструє привабливість України для туризму, культурної взаємодії та бізнесу.