МІП запускає нову кампанію з популяризації української армії
Міністерство інформаційної політики розпочинає реалізацію нового комунікаційного проекту з популяризації української армії "Я АРМІЯ".
Як повідомив державний секретар Міністерства інформаційної політики Артем Біденко на прес-конференції в Укрінформі, йдеться про відеоролики, а також про надруковані плакати переможців конкурсу "Допоможи війську плакатом".
"Ролики запущені на всіх телеканалах, у мережі Інтернет, а також звертаємося до мереж кінотеатрів, щоб вони у себе розміщали. Крім того, зовнішня реклама "Я АРМІЯ" вже висить. Плануємо із серпня зовнішню рекламу - на площини розмістити ось ці плакати, які сьогодні презентуємо. Розраховуємо, що будуть нові роботи на вересень-жовтень", - сказав Біденко.
За його словами, вже найближчим часом 600 надрукованих плакатів переможців конкурсу "Допоможи війську плакатом" будуть розміщені у військкоматах столиці, а згодом - у військкоматах та військових частинах усієї держави.
"На нашу думку, дуже важливо, що солдати та офіцери української армії — це ті люди, які дають нам можливість спокійно бути тут. Звичайно, ми мусимо докласти максимум зусиль для того, щоб вони відчували себе героями, елітою та розуміли, що вони не просто так нас захищають, а ми зі свого боку — шануємо їх", - сказав держсекретар МІП.
Як зазначила головний спеціаліст сектору з питань просування України у світі Міністерства інформаційної політики України Софія Джуринська, популяризація армії є пріоритетом для відомства. "Ми всіляко підтримуємо наше військо та проводимо різноманітні кампанії протягом року. Вже відбулася перша хвиля під гаслом "Ти потрібен зараз", була запущена кампанія з розміщення бордів та ролики на загальнонаціональних та регіональних телеканалах. Зараз відбувається друга хвиля під гаслом "Я АРМІЯ". Вона була запущена у червні і продовжуватиметься", - сказала Джуринська.
Головний редактор видання "Петро і Мазепа" Віктор Трегубов повідомив про те, що редакція свого часу оголосила конкурс "Допоможи війську плакатом", бо дуже хотіла знайти дійсно якісні фото, які б відображали реальність та підтримували моральний дух воїнів.
"Ми дуже хотіли знайти людей, які готові подарувати війську якісний плакат, не канцелярщину, не абстрактно патріотичну з вишиванками і калиною картинку, а дійсно якісну поліграфічну продукцію. Вважаю, що нам це вдалося. І ми дуже вдячні всім, хто надсилав нам свої роботи, а також МІП за те, що воно запустить ці плакати по військкоматах", - сказав він.
Представник БФ "Інформаційно-координаційного центру" Ярослав Павловський переконаний, громадяни та влада мають підтримувати свою армію як можуть. "Це такий серйозний вплив на емоційний стан представників Збройних сил на членів їхніх родин. Героїзація армії — це завдання національної безпеки, адже насправді нам треба підвищувати престижність військової професії", - сказав він.