МОН не вимагає спецосвіти для вчителів інклюзивних класів
Законодавство не вимагає від вчителів та їхніх асистентів мати спеціальну освіту для навчання дітей з особливими освітніми потребами.
На цьому наголосила керівниця експертної групи з питань забезпечення якості освіти директорату дошкільної та шкільної освіти МОН Наталя Байтемірова, повідомляє освітній портал “Нова українська школа”
“Керівник закладу загальної середньої освіти призначає на посади педагогічних та інших працівників, зокрема й асистентів вчителів. Обов’язковість спеціальної освіти для вчителя в інклюзивному класі обмежить можливість дитини з особливими освітніми потребами отримати освіту. Але спеціальна освіта або кваліфікація бажана, особливо це стосується асистента вчителя”, – пояснила Байтемірова.
За її словами, необов’язковість спеціальної освіти дає можливість дітям з особливим освітніми потребами вчитися у будь-якому закладі.
Експерт додала, що для допомоги вчителям створюють мережу інклюзивно-ресурсних центрів, які консультуватимуть вчителів про навчання дітей з особливими освітніми потребами. Також кожен педагог обов’язково проходить підвищення кваліфікації, на якому мають навчати роботи в інклюзивних класах.