НАЗК просить Гриневич розібратися із "кумівством" у сумському виші
Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) направило вимоги міністру освіти і науки, голові Конституційного суду та голові Держрибагентства усунути порушення антикорупційного законодавства.
"Національне агентство внесло 3 приписи високопосадовцям та направило до суду 2 адмінпротоколи стосовно депутата Київради про порушення вимог законодавства щодо етичної поведінки, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів", - йдеться у повідомленні.
Так, Національне агентство направило вимогу міністру освіти і науки України Лілії Гриневич вжити відповідних заходів та прийняти рішення для врегулювання потенційного конфлікту інтересів у ректора Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка Юрія Лянного, у підпорядкуванні якого працюють особи, пов’язані з ним родинними стосунками, а саме: дружина, брат та дружина брата.
Також внесено припис голові Конституційного суду України Станіславу Шевчуку стосовно судді КСУ Сергія Головатого, який не передав належні йому корпоративні права в управління іншій особі протягом 30 днів після призначення на посаду, чим порушив вимоги ч. 1 ст. 36 Закону України «Про запобігання корупції».
Крім того, внесено припис голові Державного агентства рибного господарства України Ярославу Бєлову про порушення вимог антикорупційного законодавства щодо повідомлення Національного агентства про випадки неподання чи несвоєчасного подання декларацій підпорядкованих йому осіб, а також невиконання вимог ч. 4 ст. 53 Закону України «Про запобігання корупції» щодо забезпечення умов для повідомлень працівниками про порушення вимог вказаного закону іншими особами через офіційний веб-сайт Держрибагентства.
Крім того, Національне агентство направило до суду 2 протоколи про адміністративні правопорушення стосовно депутата Київської міської ради Максима Конобаса, який не повідомив про наявний у нього реальний конфлікт інтересів та проголосував за прийняття порядку денного Київської міської ради, до якого включено питання передачі земельної ділянки суб'єкту господарювання, засновником якого є сам депутат. Таким чином, депутат вчинив адміністративні правопорушення, передбачені частинами 1 та 2 статті 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
У НАЗК нагадали, що складення протоколу і передача його до суду не означає визнання особи винною у вчиненні правопорушення, а є підставою для провадження у справі про адміністративне правопорушення у судовому порядку.