ДТП з українцями: у Польщі прокоментували повторну аварію на тій же ділянці
У Підкарпатському воєводстві Польщі стан дорожнього покриття, інформаційні покажчики, освітлення та безпекова інфраструктура у місці, де 6 та 22 березня сталися ДТП з українськими пасажирськими автобусами, в момент аварій були у належному стані і не могли бути безпосередньою причиною автокатастроф.
Про це в коментарі кореспондентові Укрінформу повідомив речник Генеральної дирекції національних доріг та автомагістралей (GDDKiA) Польщі Шимон Пехов'як.
“З нашого аналізу випливає, що вся інфраструктура у цьому місці побудована правильно, відповідно до проєкту і всіх нормативних документів”, - заявив Пехов'як.
За його словами, після першої аварії працівники GDDKiA спільно з поліцією перевірили правильність встановлення відбійників і стан покриття.
“Незадовго до нинішньої ДТП цю ділянку проїжджала cпецтехніка... Дорога посипалася сіллю. У момент аварії не було ожеледі, адже температура була вище нуля”, - зазначив Пехов'як.
Він додав, що GDDKiA не має застережень і щодо правильності встановлення дорожніх покажчиків та розмітки. Крім того, у цьому місці у нічний час нормальне освітлення.
Водночас посадовець не висловив припущень, чому за короткий проміжок часу в одному місці сталися дві автокатастрофи за участю автобусів.
“Складно сказати, чому за такий короткий період сталися два ДТП. Якщо йдеться про причини, то їх встановлюватиме поліція”, - сказав Пехов'як.
При цьому він не виключив, що GDDKiA розгляне можливість монтування в цьому місці інших елементів, не передбачених чинними нормами. “Ми забезпечуємо певний стандарт доріг у відповідності до нормативних документів. Але може бути, що в окремих випадках ці стандарти не є достатніми і потрібно зробити щось більше, чого не вимагають встановлені документи, але це дозволяє діапазон можливостей”,- підкреслив Пехов'як.
За його словами, після першої ДТП з українським автобусом GDDKiA попросила усі свої воєводські відділи перевірити безпечність усіх місць, де сходяться відбійники на дорогах і з’їздах.
“Побачимо, що дасть цей аудит. Після цього ми робитимемо висновки в масштабах країни”, - зазначив Пехов'як.
Як повідомлялося, раніше представник GDDKiA у Підкарпатському воєводстві Маріуш Блискал заявив, що після аварії автобуса 6 березня і детального огляду місця катастрофи було прийнято рішення про встановлення на цьому місці попереджувального знака про аварійно-небезпечну ділянку. Він буде встановлений на цьому тижні.
У ніч проти 22 березня мікроавтобус, який здійснював рейс за маршрутом Вроцлав-Чернівці, з’їхав з дороги, пробив відбійник у кінці з’їзду до пункту обслуговування пасажирів “Кашице” і з’їхав у придорожній рів. У машині перебувало 10 людей, зокрема двоє водіїв. В результаті ДТП один чоловік (водій, який не перебував за кермом) загинув на місці, п’ятеро людей зазнали травм різного ступеня тяжкості.
Раніше, 6 березня, у тому ж місці в аварію потрапив автобус сполученням Познань-Херсон, в якому їхали 57 осіб. На місці загинули п’ятеро українців, 35 людей дістали травми різного ступеня тяжкості. За останньою інформацією, у польських лікарнях залишаються четверо постраждалих у катастрофі, з них двоє у критичному стані.
Фото: PAP/Darek Delmanowicz