Шкарлет сказав, як е-щоденники у коледжах допоможуть прибрати корупцію з оцінками
Державна наукова установа «Інститут освітньої аналітики» Міністерства освіти і науки України опрацьовує звернення від закладів професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, які мають намір використовувати функціонал державних електронних щоденників та журналів.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба МОН.
«Запуск електронних журналів та щоденників – це вагомий крок на шляху становлення потужної системи національних електронних сервісів. Система е-журналів також покликана мінімізувати корупційні ризики при виставленні оцінок. У системі вже реєструються не тільки заклади загальної середньої освіти, а й заклади професійної, фахової передвищої та вищої освіти. У 2021 році плануємо подальший розвиток і розширення функціональних можливостей електронних журналів та щоденників, зокрема йдеться про адаптацію порталу до екранів мобільних телефонів та облік відвідувань занять учнями», – сказав міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет.
Зазначається, що низка профтехів та коледжів уже підключені та розпочали роботу в системі E-journal, зокрема: ВСП «Економіко-правничий фаховий коледж ЗНУ»; Державний професійно-технічний навчальний заклад «Фастівський центр професійно-технічної освіти»; Білоцерківський коледж сервісу та дизайну; Лебединський фаховий медичний коледж імені професора М. І. Ситенка; Фаховий коледж транспорту та комп’ютерних технологій Національного університету «Чернігівська політехніка».
Як повідомляється, наразі до системи E-journal долучилося майже 300 закладів освіти, зокрема 270 закладів загальної середньої освіти.
Найбільше шкіл, що користуються е-журналами та е-щоденниками, у Сумській (37 закладів), Київській (26), Дніпропетровській (19), Черкаській (18) Рівненській (17) та Полтавській (14) областях.
Ці заклади вже розпочали активну роботу в системі й створили журнали. Крім того, на сьогодні служба підтримки опрацювала 1 112 листів, запитів та звернень щодо надання доступу до електронного функціоналу.
Як повідомляв Укрінформ, модуль E-journal є частиною модернізованої державної системи АІКОМ (управління здійснює державна установа «Інститут освітньої аналітики») зі збору, зберігання та управління даними та створений у межах реалізації стратегії цифрової трансформації у сфері освіти.
Розроблення модуля E-Journal розпочалося восени 2020 року. За даними МОН, за перші дні роботи сервісу у відкритому режимі до нього підключилися понад 100 шкіл.