На базі Урядового контактного центру запрацює «ветеранська» телефонна лінія
На платформі Урядового контактного центру запрацює новостворена "ветеранська" телефонна лінія, оператори якої надаватимуть оперативні та фахові консультації ветеранам АТО/ООС та членам їх сімей.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба Мінветеранів.
«Організація нового сервісу сприятиме більш ефективному формуванню і реалізації державної підтримки захисників і захисниць України, допоможе їм реалізувати свій потенціал у мирному житті. Розширення каналів комунікації держави та ветеранів з використанням сучасних сервісів - додаткова можливість для захисників з різних куточків України пришвидшити вирішення проблемних питань та отримати відповідну допомогу», - сказала міністр у справах ветеранів Юлія Лапутіна.
Зазначається, що "ветеранська" лінія запрацює з 13.30 22 квітня 2021 року.
Відтепер, зателефонувавши за номером 15-45 (кнопка 9), ветерани матимуть змогу оперативно отримати відповідь на питання щодо соціального захисту, працевлаштування, медичної, санаторно-курортної реабілітації, психологічної, правової підтримки.
"Ветеранська" телефонна лінія працюватиме цілодобово у режимі чат-боту та безпосереднього спілкування з оператором-консультантом. Планується, що у перспективі на лінії чергуватимуть психолог і юрист. У разі, коли заявник звертатиметься зі складною проблемою, його дзвінок зможуть зареєструвати як звернення громадян, що дозволить опрацювати його у встановленому законом порядку.
Як повідомлялося, Міністерство у справах ветеранів працює над створенням електронного кабінету ветеранів, де буде розміщена інформація стосовно пільг та наявних програм, які вони отримують або можуть отримати відповідно до своєї пільгової категорії.