Якщо в електронній системі немає запису про COVID-вакцинацію – роз’яснення МОЗ

У випадку, якщо в електронній системі охорони здоров'я немає запису про проведену вакцинацію від COVID-19, необхідно звернутися до сімейного лікаря, який внесе необхідні дані.

Як передає Укрінформ, про це в ефірі Українського радіо сказав заступник міністра охорони здоров’я, головний державний санітарний лікар Ігор Кузін.

"Якщо ви помітили, що вашого запису немає в електронній системі охорони здоров'я, то єдина людина, яка може скорегувати цей запис — ваш сімейний лікар. Або треба звернутися до того центру, де ви отримали вакцину з проханням оцифрувати цей запис. Якщо ця ситуація не виправляється — звертайтеся на гарячу телефонну лінію для врегулювання ситуації", - сказав Ігор Кузін.

Читайте також: Цифровий паспорт вакцинації українця: як отримати і що дає

Як повідомляв Укрінформ, станом на 5 серпня в Україні проведено понад 6 мільйонів щеплень проти COVID-19. За добу 04 серпня 2021 року вакциновано від COVID-19 159 121 людину. Перелік пунктів щеплення доступний на порталі Міністерства охорони здоров'я "Вакцинація від COVID-19".

Всі вакцини проти COVID-19, які використовуються в Україні, схвалені ВООЗ для екстреного застосування. Вони безпечні та ефективні. В Україні щеплюють такими препаратами: AstraZeneca (в т.ч. SKBio та Covishield); Coronavac/Sinovac-Biotech; Сomirnaty/Pfizer-BioNTech; Spikevax/Moderna.