Київстар за літо надіслав майже 6,5 мільйона SMS-повідомлень про можливість вакцинації

Національний мобільний оператор “Київстар” у межах співпраці з компанією "Хелсі ЮА" за літо надіслав майже 6,5 млн повідомлень про можливість щеплення проти COVID-19 для своїх абонентів, у планах — запровадження медичних онлайн-консультацій.

Про це повідомили Укрінформу в пресслужбі оператора.

“Helsi.me - найбільша медична інформаційна система та найбільший телеком-оператор України Київстар об'єднали зусилля у боротьбі проти коронавірусу та продовжать інформувати населення щодо важливості профілактики розповсюдження захворювання. Зокрема, протягом червня-серпня 2021 року майже 6,5 мільйона абонентів Київстар у 9 містах України були поінформовані за допомогою SMS-повідомлень про можливість щеплення проти COVID-19”, - йдеться у повідомленні.

За інформацією пресслужби, усі абоненти Київстар отримали також можливість користуватись мобільним додатком і вебсайтом медичного сервісу Helsi.me без оплати мобільного дата-трафіку. За даними оператора, додаток Helsi вже завантажили понад 1,2 мільйона користувачів, а за допомогою сайту helsi.me щомісяця до лікарів записується понад 600 тисяч людей.

Як зазначив начальник департаменту мультимедіа та ОТТ послуг Київстар Денис Мельников, мобільний зв’язок дає нові можливості для інформування населення про профілактику захворювань. За його словами, упродовж літа за допомогою інструментів Big Data компанія робила таргетовані SMS-розсилки в містах, де проводилося планове щеплення проти COVID-19. “В SMS ми надаємо посилання на мобільний додаток та сторінку запису на вакцинацію, де можна обрати місто, дату і зручний час для отримання щеплення. Кампанія з вакцинації триває, тож ми плануємо продовжувати інформувати абонентів про можливість онлайн-запису у будь-який зручний пункт, де можна зробити щеплення», - розповів Мельников.

«Ми дуже раді, що у Helsi.me з'явився такий важливий стратегічний партнер, який розділяє наші цілі та цінності. Велика інформаційна кампанія щодо важливості щеплення проти COVID-19 - це лише початок. У нас багато планів, якими будуть задоволені користувачі Helsi.me та абоненти Київстар”, - зазначив СЕО медичної інформаційної системи helsi.me Євген Донець.

За його словами, Київстар і Helsi.me, зокрема, активно працюють зараз над можливістю запровадження онлайн-консультацій. “Це надзвичайно корисна і зручна функція, адже завдяки їй якісні медичні послуги стають більш доступними”, - зауважив Донець.

Читайте також: Київстар та Хелсі ЮА підписали меморандум про співпрацю

Директор з розвитку бізнесу на масовому ринку Київстар Тетяна Лукинюк своєю чергою відзначила важливість об’єднання зусиль Київстар і Helsi.me задля розвитку та масштабування цифрових сервісів у сфері охорони здоров’я.

Як повідомляв Укрінформ, у червні 2021 року Київстар та компанія "Хелсі ЮА" підписали меморандум про співпрацю, у межах якого планують розвивати інноваційні напрямки у сфері цифрових медичних сервісів, а також інформувати населення щодо можливості запису в пункти вакцинації проти COVID-19 у різних містах України. Крім цього, Київстар підтримав створення тимчасового центру вакцинації на території ВДНГ у Києві під час проведення Atlas Weekend, де майже дві тисячі людей отримали щеплення за 7 днів фестивалю.

Завдяки інформаційній системі Helsi.me клієнти можуть записуватись на прийом до понад 1300 державних та приватних клінік, реєструватися на вакцинацію до центрів масової вакцинації та поліклінік у 263 пунктах по всій країни, зберігати свої медичні дані, в тому числі дані про проведену вакцинацію.

Фото з відкритих джерел