Користувачі Instagram ставлять політичні хештеги, щоб просувати власні профілі – експертка

Користувачі Instagram за допомогою хештегів з прізвищами популярних політиків просувають власні профілі та бізнес.

Про це у Херсоні під час презентації дослідження «Стійка Україна – крихка мозаїка? Суспільство, медіа, безпека і перспективи», проведеного Міжнародним центром оборони та безпеки (ICDS) за підтримки Міністерства закордонних справ Естонії, розповіла аналітик Ксенія Ілюк, передає кореспондент Укрінформу.

«Якщо ми кажемо про Instagram…дуже багато фотографій, всі намагаються показати своє гарне життя. Але політика в Instagram теж є, і її багато: 54% (користувачів, що потрапили у вибірку - ред.) мали хоча б один ідеологічний пост. Але тут є дуже важлива примітка. Ми аналізуємо Instagram, витягуючи хештеги під фотографіями і текст під фотографіями. І особливо в часи виборів (і ця тенденція і досі продовжується), хештег #зеленський був дуже популярним. Тому люди, які просто хотіли просувати свої дописи, щоб Instagram- алгоритми показували їх більше разів, використовували ці хештеги абсолютно не за призначенням», - сказала Ілюк.

Тобто хештег #зеленський використовували у дописах про онлайн-продажі або для просування профілів користувачів, пояснила аналітик.

Читайте також: Мешканці Півдня та Сходу вважають війну основною загрозою своїй безпеці

Як зазначається у презентованому дослідженні, вибірку для аналізу Instagram було сформовано з 78 570 користувачів соцмережі із південних та східних областей України та з 310 873 публічних дописів, серед яких 50% становили ідеологічні пости. Частка авторів ідеологічних постів від загальної кількості користувачів склала 54%.

Підкреслюється, що період, обраний для аналізу соцмереж, – грудень 2018 – травень 2019 років припадав на передвиборчий етап в Україні.

Як повідомляв Укрінформ, у мешканців півдня та сходу України, які, попри заборону, користуються соцмережею «ВКонтакті» (ВК), переважають відверто проросійські акаунти.

Фото: getty images