У МОЗ надали рекомендації на випадки, коли COVID-сертифікат не формується

 Міністерстві охорони здоров'я підготували алгоритм дій, які допоможуть усунути проблеми з генерацією COVID-сертифіката про вакцинацію.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба МОЗ.

Зокрема, у випадку, якщо громадянин отримав статус “Не має даних про вас” після запиту на створення документа через мобільний застосунок Дія, слід повторити його через портал Дія.

Якщо портал Дія відповів, що "Немає даних про вас", потрібно звернутися до сімейного лікаря або до лікаря, який робив щеплення, із запитом - перевірити персональні дані.

Якщо є дитина віком до 18-ти років, то слід переконатися, що в її картці пацієнта внесені її ж РНОКПП та УНЗР, а не батьків.

Також слід попросити лікаря перевірити, чи немає дублів профілю в системі або збігів із профілем іншої людини.

Якщо отримано статус “Помилка при генерації сертифіката” після запиту на COVID-сертифікат, рекомендується звернутися до сімейного лікаря або до лікаря, який робив щеплення, із запитом перевірити персональні дані.

Коли отримано статус “На жаль, заява не підписана” після запиту на COVID-сертифікат, потрібно відновити Дія.Підпис.

Якщо отримано статус “Сертифікат про вакцинацію недоступний” з таким текстом: “Ви можете додати його лише після другого щеплення”, а людина вже щеплена, слід звернутися до пункту вакцинації, щоб дані внесли.

Читайте также: Служба безпеки заблокувала схему фальсифікації COVID-тестів та сертифікатів

Якщо вакцинація проти COVID-19 була зроблена за межами України, сформувати COVID-сертифікат не є можливим. МОЗ працює над такою можливістю в майбутньому.

У випадку статусу “Номер партії вакцини помилковий” потрібно звернутися до лікаря, який провів щеплення і вніс медичний запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом - позначити внесене як помилкове і додати дані повторно.

"Без такої дії ви зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і не отримаєте COVID-сертифікат", - заявили у МОЗ.

Коли при спробі отримати сертифікат з’являється повідомлення “На жаль, сталася помилка”, потрібно звертатись до технічної підтримки порталу та додатку “Дія”.

Якщо виникають інші запитання про це, звертайтеся в контакт-центр МОЗ, а також через чат-бот Дії.

Як повідомляв Укрінформ, з початку запуску цифрових сертифікатів про вакцинацію проти COVID-19 українці згенерували 1,6 млн COVID-сертифікатів.