Кожен п’ятий українець готовий платити за доступ до онлайн-медіа

Опитування

В Україні 20% людей готові платити за доступ до своїх улюблених онлайн-медіа.

Такі дані показало опитування USAID–Internews «Ставлення населення до медіа та споживання різних типів медіа», яке було представлене на пресконференції в Укрінформі.

"20% українців готові платити за доступ до своїх улюблених інтернет-сайтів, і за доступ до свого улюбленого контенту. Це добра новина для медіа, які запускають платний контент", - сказала під час презентації заступниця директорки Internews в Україні Оксана Майдан.

Опитування також показало, що хоча й довіра до онлайн-медіа є найвищою серед усіх медіа, відсоток довіри знизився з 48% у 2020 році до 44% у 2021 році. Зокрема, учасники фокус-груп сказали, що іноді вважають їх ненадійними та упередженими.

Згідно з результатами дослідження, більшість інших видів медіа залишилася на тому ж низькому рівні довіри, лише радіо та друковані медіа трохи відновилися. Національне радіо отримало на 3% більше довіри (24% у 2021 порівняно із 21% у 2020 році); регіональне радіо – на 3% більше (25% у 2021 порівняно із 22% у 2020 році). Національні друковані медіа отримали 22% (19% було у 2020 році), а регіональні друковані медіа додали 1% (23% у 2021 порівняно із 22% у 2020 році).

Дослідження «Ставлення населення до медіа та споживання різних типів медіа у 2021 році» було виконано соціологічною компанією InMind на замовлення міжнародної неприбуткової організації Internews, що реалізує «Медійну програму в Україні» за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). У липні-серпні цього року представники InMind опитали 4000 респондентів у 12 областях України. Похибка вибірки не перевищує 2,5%.