Пункти підтримки «Дії» орієнтовані лише на допомогу з COVID-сертифікатами – Мінцифри
Наразі пункти команди підтримки «Дії» створюються для того, щоб допомагати населенню з COVID-сертифікатами; що стосується того, чи будуть вони постійно діючими і чи будуть переорієнтовані у майбутньому також для допомоги населенню, зокрема, з соціальними послугами, сказати наразі складно.
Про це на брифінгу в Херсоні заявив керівник із розвитку електронних послуг Міністерства цифрової трансформації України Мстислав Банік, відповідаючи на запитання кореспондента агентства.
«Поки складно сказати. Найголовніша проблема, щоб зробити їх постійно діючими в чому? Оскільки у Мінцифри немає регіональних департаментів, це все більше волонтерська історія», - зазначив Банік.
За його словами, волонтерська участь не може бути безстроковою, потрібно буде змінювати формат. Він відзначив, що поки буде попит на допомогу з сертифікатами – команди працюють у такому режимі, а далі – «будемо дивитися».
Як повідомлялося, проєкт запуску пунктів Команди підтримки "Дії" по всій Україні реалізований Мінцифрою спільно з регіональними командами цифровізації України за допомоги «Цифрові, інклюзивні, доступні: підтримка цифровізації державних послуг в Україні» (Проєкт підтримки "Дія"), що впроваджується ПРООН за підтримки Швеції та за підтримки Програми EGAP Фонду "Східна Європа", що фінансується урядом Швейцарії.
Як повідомляв Укрінформ, в Україні, станом на середу, 1 грудня, запрацювали вже близько 900 пунктів команди підтримки «Дії».
Міністерство цифрової трансформації запустило на порталі державних послуг "Дія" сім нових соціальних послуг, серед яких: оформлення субсидії, призначення або перераховування пенсії, оформлення довідок про страховий та трудовий стаж.