Інклюзивність і цифровізація: Шкарлет назвав пріоритети МОН на 2022 рік
У Міністерстві освіти і науки визначили пріоритети та основні цілі роботи на нинішній рік.
Як передає Укрінформ, про це повідомив у Телеграмі міністр освіти і науки Сергій Шкарлет.
«У 2022 році ми продовжимо працювати, крок за кроком підвищуючи імідж українських закладів освіти у світі, а також кваліфікацію майбутніх фахівців», - написав міністр.
Серед цілей для МОН на 2022 рік він назвав: розвиток мережі закладів дошкільної освіти; затвердження Державного стандарту профільної середньої освіти; запуск реформи «Нова українська школа» на рівні базової середньої освіти; схвалення Національної стратегії розвитку інклюзивної освіти на 2022-2032 роки; забезпечення оновлення та модернізації пожежних систем у закладах загальної середньої освіти; розвиток платформи «Всеукраїнська школа онлайн».
Також, за словами Шкарлета, планується затвердження Державних цільових програм розвитку професійної (професійно-технічної) освіти на 2022-2027 роки; відновлення та розбудова мережі гуртожитків для студентів; реалізація проєкту «Президентський університет»; створення умов для безперешкодного навчання протягом життя; розвиток інноваційної інфраструктури на базі закладів вищої освіти та наукових установ; реалізація рамкової програми Єврокомісії з досліджень та інновацій «Горизонт Європа» та програми з досліджень та навчання «Євратом» в Україні.
Міністр зазначив, що пріоритетними також залишаються питання розбудови безпечного та здорового освітнього середовища, інклюзивне навчання та цифровізація освіти.
Як повідомлялося, Сергій Шкарлет спільно з президентом НАНУ Анатолієм Загороднім підписали Меморандум про співробітництво в реалізації проєкту «Президентський університет».