МОН рекомендує профтехам завершити навчальний рік дистанційно
Закладам професійної освіти рекомендується організувати закінчення навчального року дистанційно.
Про це повідомляє Міністерство освіти та науки, передає Укрінформ.
«За минулі роки ми дуже добре відпрацювали процес організації та закінчення навчання дистанційно. Зокрема, для учнів створено чимало онлайн-ресурсів для підготовки до складання іспитів. Педагоги та керівники профтехів озброєні онлайн-інструментами: торік ми презентували посібник для організації змішаного навчання, а також регулярно підвищуємо рівень володіння цифровими навичками. Крім цього, ми максимально удосконалили механізм зарахування практики для випускників», – зазначив заступник міністра освіти і науки Олександр Костюченко.
Для перших-других курсів рекомендується практичні завдання, за потреби, замінити теоретичними, водночас для випускників обрати декілька варіантів зарахування практики.
Для учнів перших-других курсів години замінених практичних завдань переносяться на наступний навчальний рік.
Варіанти зарахування практики випускників:
- коригування змісту поурочно-тематичних планів, переліків навчально-виробничих робіт, навчальних програм, скорочення до 50% їхнього змісту та визначеної кількості годин;
- врахування результатів виробничого навчання та проміжного оцінювання роботодавцями рівня кваліфікації випускників;
- врахування результатів отриманих шляхом неформальної освіти, тобто працевлаштування учнів на підприємствах (організаціях тощо), зокрема й за кордоном. Такі результати підтверджуються відповідним листом керівника підприємства, організації;
- атестування учнів під час державної кваліфікаційної атестації за досягнутим рівнем кваліфікації. Державна кваліфікаційна атестація може проводитися дистанційно.
Важливо, що цьогоріч державна підсумкова атестація та зовнішнє незалежне оцінювання скасовано, тому у відповідній графі додатку до документа про освіту варто записувати «звільнений(а)», вказали у МОН.
Як повідомлялося, Міністерство освіти та науки планує в червні представити пробний варіант мультидисциплінарного тесту для вступу у виші.