Кіберполіція цьогоріч отримала понад 15 тисяч звернень про фішингові атаки
Департамент кіберполіції НПУ за п’ять місяців цього року отримав понад 15 тисяч звернень від громадян, постраждалих від фішингових атак.
Про це повідомив головний інспектор Департаменту кіберполіції Роман Сочка на пресконференції «Баланс безпеки – як захистити українських користувачів інтернету від фішингових атак?» у Медіацентрі Україна - Укрінформ.
«Від фішингових атак страждають громадяни не лише фінансово, від цих атак, у тому числі страждають їхні персональні дані. Крім того, страждають органи державної влади, бо спецслужби країни-агресора отримують їхні дані, використовуючи фішингові атаки, і це дійсно питання нацбезпеки. Що стосується наслідків для звичайних громадян, то на сьогодні за 5 місяців ми отримали понад 15 тисяч звернень щодо потерпілих від цих атак, і сума матеріальних збитків становить мільйони гривень», - сказав він.
«У мене був досвід з нашими інтернет-провайдерами. Ми надсилали їм подібну інформацію. І блокування відбувалось не досить швидко. Тому такий механізм, який існує на цей час, фільтрації фішингових сайтів, я вважаю неефективним», - заявив Сочка.
Також він пояснив, що у разі, якщо особа постраждала від фішингових атак, їй необхідно зайти на сайт кібербезпеки і заповнити відповідну анкету.
Нагадаємо, фішингова атака – це спроба отримання важливих даних, які можуть бути продані або використані для зловмисних цілей, зокрема вимагання чи викрадення грошей.
Фото: МВС