Гендиректор «Київстару» звернувся до користувачів: Терміни відновлення роботи поки незрозумілі

Відео

Генеральний директор мобільного оператора "Київстар" Олександр Комаров заявив, що терміни відновлення роботи сервісів оператора незрозумілі.

Як передає Укрінформ, про це Комаров повідомив у своєму відеозверненні у Фейсбуці.

"Війна з Росією має багато вимірів, і один із них у кіберпросторі. На жаль, сьогодні вранці "Київстар" став ціллю надпотужної хакерської атаки, в результаті якої тимчасово недоступні послуги звʼязку та доступу в Інтернет. Поки що терміни відновлення сервісів остаточно незрозумілі. Ми працюємо над усуненням наслідків цієї атаки для того, щоб якнайшвидше відновити звʼязок", - зазначив Комаров.

За його словами, для з'ясування обставин і наслідків протиправних дій втручання в діяльність мережі "Київстар" залучив представників правоохоронних органів і спеціальних державних служб.

"Київстар обов'язково надасть компенсацію абонентам, які не мали зв'язку або не могли скористатися послугами оператора", - підкреслив Комаров.

Читайте також: Кібератака на «Київстар»: СБУ відкрила справу і припускає втручання спецслужб РФ

Він приніс вибачення за тимчасові незручності та подякував за розуміння і підтримку.

Як повідомляв Укрінформ, вранці 12 грудня користувачі масово заявили про масштабний збій у роботі оператора зв'язку "Київстар". Відсутній мобільний зв'язок та інтернет. Також неможливо увійти у мобільний застосунок. Сайт компанії не працює.

Читайте також: Збій у роботі «Київстару» не впливає на систему оповіщення про повітряну тривогу у столиці

У компанії заявили, що мережа зв’язку Київстару стала мішенню потужної хакерської атаки, і запевнили, що персональні дані абонентів не скомпрометовані. Фахівці оператора працюють над усуненням наслідків хакерської атаки.