На службу 112 за час її роботи надійшли майже пів мільйона звернень
Від початку запуску в Україні служби 112 - “єдиного вікна” для повідомлень про надзвичайні ситуації - її оператори отримали майже півмільйона звернень від громадян.
Про це повідомив у Телеграмі міністр внутрішніх справ Ігор Клименко, передає Укрінформ.
Глава МВС нагадав, що перший комунікаційний центр відкрили у липні у Києві. До кінця року проєкт масштабували, і на сьогодні виклик екстрених служб за номером 112 доступний також у шести областях: Вінницькій, Житомирській, Київській, Львівській, Черкаській та Чернігівській.
"Від моменту запуску на 112 надійшли вже майже пів мільйона викликів громадян”, - зазначив Клименко.
Він наголосив на такому важливому чиннику, як доступність: оператори служби володіють іноземними мовами. Також на лінію можуть звернутися люди з порушенням слуху чи мовлення. Фахівці вже опрацювали понад 5500 звернень жестовою мовою за допомогою відеозв’язку.
Як повідомлялося, заступник глави МВС Леонід Тимченко заявив, що єдиний телефонний номер для всіх надзвичайних ситуацій – служба 112 – має запрацювати на всій території України до кінця 2024 року.