Треба переформатувати інформполітику для протидії пропаганді РФ - глава Центру інформбезпеки

Відео

Україна має переформатувати свою інформаційну політику разом із Європою через зміну пріоритетів російською пропагандою.

Таку думку висловив керівник Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки Ігор Соловей у черговому випуску проєкту «Самохвалов запитує».

«Україна в цьому має відіграти основну скрипку. Ми маємо пропонувати світу платформи, ідеї, механізми та інструменти, як це зробити. Ми воюємо з 2014 року, і в нас вже є певний багаж, інструменти і досвід. Ми цим досвідом маємо ділитися, щоб інформаційна зброя, яку використовує Кремль проти світу, була нівельована», - вважає Соловей.

Він пояснив, що на початку повномасштабного вторгнення ворог користувався одними пропагандистськими прийомами, а не досягнувши мети, почав використовувати інші.

«На початку так званої СВО головна концепція (роспропаганди – ред.) була "ми йдемо звільняти Україну". Коли їм дали... (прочуханки – ред.), вони почали говорити, що воюють не з Україною, а з «колективним Заходом». Вони ж не можуть говорити, що зазнають поразки від українців, які, виявляється, здатні чинити опір. І ця лінія зараз продовжується», - зазначив керівник центру.

На його думку, за деякими напрямками за кордоном ворожа пропаганда досягла певних успіхів.

За словами керівника центру, головна мета російської пропаганди в контексті України зараз – зірвати мобілізацію. Крім того, у деяких країнах відбувається зміна політичних еліт під впливом зміни громадської думки. «А на зміну громадської думки впливають, зокрема, медіа та інформаційні операції. Це також є результатом роботи росіян», - зазначив Соловей.

Читайте також: Роспропаганда дотримується концепції «війни з колективним Заходом» - глава Центру інформбезпеки

Він додав, що це серйозні аргументи, щоб перебудувати комунікацію та інформаційну політику, зокрема, із західними партнерами.

Як повідомлялося, Соловей заявляв, що працівники медіа відіграють ключову роль у боротьбі з російським інформаційним впливом.