Як підтвердити оновлення даних у ТЦК, якщо немає позначки у військовому квитку - пояснення Генштабу
Якщо чоловік через електронний кабінет оновив свої дані в ТЦК, але не має при цьому позначки у військовому квитку, працівники військкомату можуть з’ясувати це у власному реєстрі або в телефонному режимі з оператором ЄДРВ.
Як передає Укрінформ, про це повідомив представник Генерального штабу ЗСУ, полковник Юрій Глущенков в інтерв’ю Радіо НВ.
«Оновлені дані через електронний кабінет потрапляють у єдиний державний реєстр. У разі зупинки такого громадянина на вулиці чи в іншому місці для перевірки його ВОД працівниками ТЦК, працівники мають змогу підключитися [до реєстру] або в телефонному режимі з’ясувати з оператором ЄДРВ щодо оновлення даних громадянина. Оператор з’ясує і розповість усю інформацію про громадянина. Якщо він оновив дані, до нього не буде жодних питань», - наголосив Глущенков.
Також він нагадав, що інформацію щодо військовозобов’язаного представники ТЦК можуть отримати і зі штрих-коду, який вклеєний у військових квитках.
Як повідомляв Укрінформ, 11 квітня Верховна Рада ухвалила закон про мобілізацію. 16 квітня Президент підписав цей документ. У законі передбачено, зокрема, що мобілізації підлягають громадяни віком від 25 до 60 років. Під час проведення мобілізації чоловіки віком від 18 до 60 років зобов'язані постійно носити з собою військово-обліковий документ (ВОД) і пред'явити його на вимогу представника ТЦК або поліцейського, прикордонника. Після публікації закону в усіх військовозобов'язаних буде 60 днів, щоб уточнити свою актуальну адресу проживання, контактну інформацію та інші військово-облікові дані. Зробити це вони можуть у ТЦК, ЦНАП або через електронний кабінет.