Єдиний номер повідомлень про надзвичайні ситуації: оператори прийняли майже 1,4 мільйона викликів
За 10 місяців роботи єдиного номера повідомлень про надзвичайні ситуації – 112 опрацьовано майже 1,4 млн викликів.
Як передає Укрінформ, про це Міністерство внутрішніх справ повідомляє у Фейсбуці.
"10 місяців в Україні працює єдиний номер для повідомлень про надзвичайні ситуації – 112. За цей час оператори опрацювали майже 1,4 мільйона викликів громадян. Переважна більшість звернень належали до компетенції поліції", - ідеться у повідомленні.
За номером 112 можна викликати одразу декілька екстрених служб. Це значно пришвидшує процес реагування, а відтак покращує рівень безпеки громадян.
"Фахівці лінії володіють іноземними мовами, а також приймають виклики жестовою мовою через відеозв’язок, зокрема, таких звернень надійшло понад 12,7 тисячі", - зауважили у МВС.
Зараз номер доступний для жителів Києва і Київської області, а також Вінницької, Житомирської, Львівської, Волинської, Рівненської, Тернопільської, Хмельницької, Чернівецької, Івано-Франківської, Закарпатської, Черкаської та Чернігівської областей.
Йде робота над тим, щоб запровадити роботу лінії і в інших регіонах.
Як повідомляв Укрінформ, В Україні з 4 травня авто, на яких кандидати у водії здійснюють практичну підготовку та складають іспити, позначатимуться по-новому - на цих транспортних засобах зміниться розпізнавальний знак "У" на "Н".