Українські школярі навчатимуться за допомогою штучного інтелекту, VR-технологій та Minecraft
ЮНІСЕФ та Асоціація інноваційної та цифрової освіти відкрили 16 цифрових освітніх центрів (DLC) у Херсонській, Миколаївській та Одеській областях, де українські учні зможуть навчатися за допомогою штучного інтелекту, VR-технологій, Minecraft та Убер-Школи.
Про це повідомляє Укрінформ.
Така ініціатива впроваджена Міністерством освіти і науки України разом із міжнародними партнерами для надання доступу до освіти в умовах війни. Головне завдання центрів – забезпечення навчання 16 000 школярів, які не мають повноцінного доступу до офлайн навчання у прифронтових та деокупованих громадах.
«Мета цифрових освітніх центрів – забезпечення безперервного навчання дітей та підлітків, надолуження освітніх втрат, надання можливості брати участь у заходах неформальної освіти, психоемоційна підтримка дітей і підлітків, їхніх батьків та вчителів, надання можливостей для соціалізації та взаємодії, а також підвищення професійних компетентностей учителів. Пріоритет надано деокупованим територіям та громадам, які наближені до бойових дій», – розповів в коментарі Укрінформу заступник міністра освіти і науки Андрій Сташків.
За словами координатора освітніх проєктів ЮНІСЕФ Анатолія Ігнатовича, у кожній громаді, де працює DLC, впродовж року навчатимуться учні 1-11 класів – першочергово ті, хто має обмежений доступ до освіти та потребує додаткової підтримки у навчанні та психоемоційної підтримки, наприклад, діти з інвалідністю або внутрішньо переміщені діти. Загалом планується охопити 16 000 школярів.
Координатором цифрових освітніх центрів у цих трьох областях є Асоціація інноваційної та цифрової освіти, яка за підтримки Міністерства освіти і науки з початку війни розвиває Мережу українських освітніх хабів як в Україні, так і в країнах ЄС та Великій Британії.
У цифрових освітніх центрах учні зможуть безплатно: за допомогою штучного інтелекту визначити, які предмети та теми зі шкільної програми їм потрібно надолужити; навчатись за допомогою інтерактивних кейсових уроків; проходити практичні та лабораторні роботи, використовуючи технології віртуальної (VR) та доповненої (AR) реальності; отримувати індивідуальні консультації (надолужувати освітні втрати) через спеціальний застосунок (так звана Убер-Школа); набувати навички, що мають найбільший попит у XXI столітті, завдяки "Урокам для успішного життя"; розважатись з користю зі спеціальною освітньою програмою "Minecraft"; визначити свій рівень володіння та опанувати українську та англійську мови; отримати психоемоційну підтримку; сформувати паспорт здібностей до 1 000+ сучасних професій за допомогою сертифікованого профорієнтаційного адаптивного тестування, визначити професію своєї мрії та побудувати індивідуальну траєкторію подальшого навчання та кар’єри.
«Наша команда прагне не просто відкрити цифрові освітні центри, а зробити з них справжні освітні хаби для дітей, підлітків та їхніх батьків у громадах, які найбільше потерпають від війни, де б їм було цікаво та корисно, а мешканці громад захотіли б приходити знову і знову», - зазначила виконавча директорка Асоціації інноваційної та цифрової освіти Марія Богуслав.
Відкриття цифрових освітніх центрів відбуваються в межах проєкту “Створення цифрових освітніх центрів (DLC) та надання послуг з психосоціальної підтримки для дітей та молоді", який реалізує Асоціація інноваційної та цифрової освіти спільно з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) за фінансової підтримки Бюро гуманітарної допомоги USAID (BHA) та Глобального партнерства заради освіти (GPE).
Як повідомляв Укрінформ, Міністерство освіти та науки затвердило модифіковані (скорочені) освітні програми українознавчого компонента. Це, зокрема, програми з української мови, української літератури, історії України та географії для закладів загальної середньої освіти.