Все для фронту: з початку війни працівники Київського КПК здали триста літрів донорської крові
У складний для країни військовий час Київський картонно-паперовий комбінат у повному обсязі виконує соціальні зобов’язання і всебічно підтримує українських захисників. У рамках традиційних днів донора співробітники підприємства діляться найціннішим – власною кров’ю, зібравши від початку повномасштабної війни близько 300 літрів.
У вівторок, 2 липня у ПрАТ «Київський картонно-паперовий комбінат» вже втретє від початку року відбувся День донора, участь в якому за власним бажанням традиційно взяли сотні працівників компанії, члени їхніх родин та небайдужі представники Обухівської громади.
Цього разу захід проходив під гаслом «Все для фронту», адже зібрана кров та її компоненти рятуватимуть життя поранених українських захисників та мирних мешканців, що постраждали через ворожі удари по цивільній інфраструктурі.
Колективне донорство – один із безкоштовних видів допомоги, який доступний для здорової людини і є її свідомим вибором. Крім того, вже декілька років поспіль це – добровільна традиція ККПК як соціально відповідального підприємства з європейськими цінностями.
Ще до початку повномасштабного вторгнення Дні донора на Київському картонно-паперовому комбінаті стали регулярними та масовими. А російська агресія і жорстокі атаки ворога на лінії фронту й по цивільних об’єктах в тилу зробили цей вид допомоги ще більш нагальним і затребуваним. Відтак, лише протягом поточного року до сьогодні на комбінаті вже було проведено три дні донора, в рамках яких 300 співробітників здали 132 літри крові.
«Бригади центрів переливання крові працюють прямо на території комбінату, оскільки наша амбулаторія має можливості для організації процесу безпечного та зручного забору крові на всіх етапах», – розповіли у ККПК.
Як наголошує СЕО Київського картонно-паперового комбінату Юрій Головченко, допомога війську є одним з пріоритетів компанії, понад 250 співробітників (10% від загальної чисельності персоналу) наразі боронять країну на передовій. З власної ініціативи ККПК їм було збережено щомісячний оклад, а родинам захисників надається матеріальна підтримка. У фокусі уваги й благодійні проєкти.
«Наша головна цінність – команда. Всі важливі питання закриваємо завдяки залученості в процеси всього робочого колективу. Люди прагнуть працювати, і готові віддавати найцінніше – свою кров, і свої «кревні», аби допомагати фронту й громаді. За останній рік ми майже 100 мільйонів гривень направили на доброчинність – це медичні установи, дошкільні заклади і ті люди, які відстоюють кордони нашої держави», – підкреслив Головченко.
Фото: Київський КПК
Матеріал розміщено згідно з пунктом 3 статті 9 Закону України №270/96-ВР від 03.07.1996 та Закону України №2849-IX від 31.03.2023 та на підставі рахунку.
п.3 ст.9 Закону України №270/96-ВР від 03.07.1996: Інформаційний, авторський чи редакційний матеріал, в якому привертається увага до конкретної особи чи товару, який формує або підтримує обізнаність та інтерес глядачів (слухачів, читачів, користувачів) щодо цих особи чи товару та який розповсюджується за грошову чи іншу винагороду, повинен ідентифікуватися як реклама з дотриманням вимог цього Закону з використанням слова "реклама".