Стартувала кампанія з підтримки здорового харчування для дітей «Головне – що всередині»
Дружина Президента Олена Зеленська повідомила про старт комунікаційної кампанії «Головне – що всередині», мета якої навчити підлітків обирати якісні продукти, а не їхні менш здорові альтернативи.
Як передає Укрінформ, про це перша леді написала у Телеграмі.
«Щоб діти самостійно робили вибір на користь здоровʼя, ЮНІСЕФ запускає нову хвилю комунікаційної кампанії «Головне – що всередині». Вона навчає підлітків обирати якісні продукти, а не їхні менш здорові альтернативи. Обирати справжнє, щоб здорове харчування стало звичкою, яка залишиться з молодим поколінням на все життя. А отже, перейде у спадок їхнім дітям, формуючи абсолютно нову культуру харчування українців», - розповіла Зеленська.
Вона наголосила, що здорове харчування – це вибір. «І він не завжди простий, якщо спостерігаєш навколо інший підхід до їжі. В ранньому дитинстві за дітей цей вибір роблять батьки, а потім на нього впливають школа та друзі. Не завжди вдається сформувати здорові харчові звички змалечку» , - зауважила перша леді.
Комунікаційну кампанію «Головне – що всередині» реалізує UNICEF Ukraine у межах програми з формування культури здорового харчування серед дітей і молоді. Кампанія є частиною реформи шкільного харчування та ініційована першою леді Оленою Зеленською у співпраці з Міністерством освіти і науки України, Міністерством охорони здоровʼя України й Офісом реформи шкільного харчування.
Як повідомлялося, реформа шкільного харчування стартувала в Україні у 2020 році. Започаткована вона з ініціативи дружини Президента Олени Зеленської. На оновлене шкільне меню заклади загальної середньої освіти перейшли з 1 січня 2022 року.
13 серпня уряд розподілив майже ₴1,5 мільярда субвенції на модернізацію харчоблоків у школах.
Фото ілюстративне