Укрзалізниця радить користуватися послугою моніторингу та автовикупу квитків у застосунку
Через нестачу вагонів Укрзалізниця не може задовольнити попит на квитки на популярних напрямках, тому радить пасажирам планувати подорожі заздалегідь і користуватися її застосунком, де можна оформити моніторинг квитків з автовикупом.
Про це в ефірі Українського радіо сказав керівник з пасажирських комунікацій Укрзалізниці Олександр Шевченко, передає Укрінформ.
За його словами, нині вагонний парк залізниці значно більш обмежений, ніж у довоєнні часи.
«Залізниця на сьогодні везе абсолютно всіх. Зараз їде евакуаційний потяг з Покровська. Він вдвічі більший, ніж був вчора і позавчора. Ми вивозимо поранених з поля бою, ми веземо всю світову дипломатію до України. Плюс не слід забувати, що наші вагони також страждають. Ми втратили понад 200 вагонів під час евакуації з Маріуполя», - зазначив Шевченко.
Водночас попит на перевезення збільшився в рази, особливо це стосується міжнародних маршрутів. За його словами, усі їдуть залізницею: від організованих груп дітей до перших осіб G7.
«До Варшави пропозиція у нас становить 180 квитків на добу – 6 вагонів по 30 місць, а охочих взяти квиток до 4 тисяч на добу. Шанси вихопити квиток сьогодні прирівнюються до лотереї. На цьому тлі з’являються охочі нажитися. Звідси і перекупи, які намагаються паразитувати на тій можливості, що величезній кількості людей потрібні квитки. Вони намагаються їх скупити в перші хвилини, а потім навіть шляхом шахрайського фотошопу щось зробити з цим квитком, щоб його перепродати», - зазначив він.
За даними Шевченка, Укрзалізниця на сьогодні вже заблокувала понад 600 перекупів у своїй системі. З цим бореться також кіберполіція. Але глобально проблема не стільки в перекупах, скільки в тому, що людина просто не може взяти квиток, констатував він.
Щоб «полювання» за квитком стало успішним, представник Укрзалізниці радить, по-перше, планувати поїзду заздалегідь. За 20 діб можна придбати квиток на будь-який рейс на будь-яку полицю з деякими винятками, переконує він.
Якщо ж горизонт планування не такий великий, то варто скористатися застосунком Укрзалізниці, в якому можна оформити моніторинг з автовикупом, розповів Шевченко.
«Тобто ви формуєте замовлення на певний потяг з побажаннями щодо місця і його розташування і додаток видає сповіщення в момент, коли це купе з’явиться. Цей моніторинг дозволяє нам аналізувати, де саме найбільший попит. Це для нас важлива інформація, аби знати, куди потрібно додати причіпний вагон», - пояснив він.
За словами Шевченка, 86% квитків продаються онлайн, оскільки купувати в застосунку зручніше і дешевше.
Як повідомлялося, Укрзалізниця з 1 вересня припиняє продаж квитків на старому сайті.