Великі інтернет-провайдери та мобільні оператори зможуть забронювати усіх своїх працівників - які умови
Телеком-компанії, які мають статус критичного підприємства, зможуть забронювати від 50% до 100% своїх працівників.
Про це йдеться у пресрелізі Міністерства цифрової трансформації України, який є у розпорядженні Укрінформу.
«Щоб українці й надалі мали зв’язок та інтернет, підприємствам треба люди, а значить — бронювання працівників. Для покращення умов бронювання працівників електронних комунікацій Мінцифра запропонувала зміни до постанови №76. Уряд їх ухвалив», - йдеться в повідомленні.
Зазначається, що можливість забронювати 100% працівників матимуть мобільні оператори та великі інтернет-провайдери, які виконують вимоги Національного центру оперативно-технічного управління електронними комунікаційними мережами України (НЦУ) щодо забезпечення інтернет-доступу під час знеструмлень.
Крім того, компанії мобільних операторів повинні мати щомісячний дохід від 200 млн грн, а інтернет-провайдерів — понад 20 млн грн. Підприємствам необхідно отримати статус критичності за вказаними критеріями.
Компанії інтернет-провайдерів, які мають статус критичності, але їхній дохід менш ніж 20 млн грн на місяць, зможуть бронювати від 50% персоналу технічних працівників. Для цього мають бути сформовані аварійно-відновлювальні бригади для обслуговування мереж та абонентів, наявний технологічний транспорт, обладнання й матеріали, необхідні для підтримання роботи мереж під час знеструмлень. Вказана норма стосується провайдерів, які надають послуги на територіях Дніпропетровської, Донецької, Запорізької, Київської, Луганської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Сумської, Харківської, Херсонської, Чернігівської областей та в Києві.
Як повідомлялося, Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації зобов’язала мобільних операторів до 1 лютого 2025 року забезпечити роботу мереж під час планового, аварійного або вимушеного відключення електропостачання упродовж 10 годин.