За пів року на «Єдину ветеранську лінію» надійшло понад 126 тисяч дзвінків

За час роботи "Єдиної ветеранської лінії" до операторів надійшло 126 тисяч дзвінків, з яких опрацювати вдалося лише 13 тисяч.

Про це в.о. міністра у справах ветеранів України Олександр Порхун повідомив на VII щорічному Міжнародному ветеранському форумі "Україна. Ветерани. Єдність", передає кореспондент Укрінформу

«Ми запустили в цьому році разом з Червоним Хрестом України єдину ветеранську лінію, яка працює вже з березня. Але ми розуміємо, що кількість тих операторів, які зараз працюють, їх дев’ять, не справляється з тими обсягами дзвінків, що надходять. За пів року надійшло понад 126 тисяч дзвінків, але ми змогли опрацювати лише 13 тисяч. Тому міністерство працює над збільшенням кількості операторів», - сказав Порхун.

Він зазначив, що операторами мають бути ветерани та ветеранки, члени родин загиблих захисників та захисниць України для їх працевлаштування, а також для надання консультацій за принципом рівний - рівному.

Читайте також: Зеленський презентував засади ветеранської політики і доручив затвердити Національну стратегію

Крім того, за його словами, необхідно створювати ветеранські хаби, як точку входу в громадах, де ветерани зможуть отримати всі послуги, які гарантує держава.

Порхун наголосив, що формування ветеранської політики не може бути без створення інфраструктури ветеранської політики.

Як повідомлялося, у березні Міністерство у справах ветеранів спільно з Червоним Хрестом України запустили "Єдину ветеранську лінію".