Як дякувати військовим: Зеленська презентувала новий епізод серіалу «Люди з досвідом війни»

Відео

Олена Зеленська презентувала п’яту частину освітнього серіалу «Люди з досвідом війни. Гідність. Взаємодія», у якій ідеться про те, подякувати військовому, не створюючи йому незручностей.

Про це перша леді повідомила у Телеграмі, передає Укрінформ.

Рекомендації, як дякувати військовому – у п’ятому епізоді освітнього серіалу «Люди з досвідом війни. Гідність. Взаємодія», який можна переглянути на платформі Дія.Освіта або на Ютуб-каналі «Ти як?».

«Виразити свої відчуття можна словами, жестами або діями. Наприклад, сказати: «Дякую за службу». Або використати жест «Завдяки тобі», приклавши праву долоню до грудей. Виявити вдячність незнайомому ветерану також доречно поглядом, усмішкою, схилянням голови», - ідеться у повідомленні.

Психологи радять не переривати людину, якщо вона зайнята; без дозволу не купувати кави та не пропонувати грошей; запитати, чи доречно пригостити людину; уточнити, які потреби має воїн чи його підрозділ.

«Від помилок у спілкуванні не застрахований ніхто. Суспільство лише формує нову етику комунікації, що враховуватиме досвід і воїнів, і цивільних. У цьому процесі цілком нормально помилятись і просити вибачення», - зазначають фахівці.

Вони радять не соромитися питати прямо, як можна зробити взаємодію кращою для обох сторін. Не боятися казати про свої наміри й почуття. Пробувати. Дякувати.

Читайте також: Зеленська презентувала освітній серіал про людей із досвідом війни

«Людина, яка хоче подякувати, має відчувати момент. Передусім щоб не бути нав’язливою в цій подяці. Це має бути тиха, спокійна вдячність за внесок військового», – ділиться один із героїв освітнього серіалу військовослужбовець 114-ї бригади територіальної оборони Збройних сил України Дмитро Кулібаба.

Як повідомлялося, освітній серіал «Люди з досвідом війни. Гідність. Взаємодія» створено з ініціативи Міністерства цифрової трансформації в межах комунікаційної кампанії «Ти як?» Всеукраїнської програми ментального здоров’я. Він є продовженням однойменного розділу «Довідника безбар’єрності» – гіда з коректної комунікації. Проєкт реалізовано за підтримки Координаційного центру з психічного здоров’я Кабінету міністрів України, ГО «Безбар’єрність» і Visa, яка є учасницею спільноти «Бізнес без бар’єрів».

Фото: ОП