Укрзалізниця відновлює сервіси після масштабної кібератаки - квитки продаються лише офлайн

Укрзалізниця відновлює сервіси після масштабної кібератаки - квитки продаються лише офлайн

Фахівці АТ "Укрзалізниця" у співпраці з кібердепартаментом Служби безпеки України продовжують відновлення онлайн-системи, яка зазнала масштабної тергетованої кібератаки.

Як передає Укрінформ, про це Укрзалізниця повідомила у Телеграмі.

Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної кібератаки. Відновлення всіх систем тривало всю минулу добу і наразі триває.

Фахівці Укрзалізниці тісно співпрацюють з кібердепартаментом СБУ.

Як підкреслили у компанії, "ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко без затримок та всі операційні процеси руху відлагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її і найпідлішими кібератаками".

Оскільки й раніше Укрзалізниця ставала обʼєктом кібератак ворога, у компанії впроваджені протоколи резервування.

Читайте також: Укрзалізниця внесла зміни у продажах квитків через збій в IT системі

Остання атака була дуже системна, нетривіальна й багаторівнева, тому перед повним відновленням із "бекапів" фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно відтестувати сервіси на можливі вразливості, ідеться в повідомленні.

Онлайн-продажі квитків лишаються недоступними, і протягом цього дня Укрзалізниця готується ще працювати в офлайн-режимі.

Квитки продаються через каси.

Каси посилені персоналом, розширені графіки роботи.

На 24 і 25 березня активований продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай – тільки онлайн).

Читайте також: В Україні фіксують нові випадки шпигунства та кібератак на оборонні підприємства

Якщо пасажир не встигає придбати квиток через касу, можна прямувати безпосередньо до потяга. Поїзні бригади поінформовані, як оформляти проїзд на місці (можуть не бути наявні місця всіх класів, але УЗ прагне довезти всіх).

Якщо пасажир планує подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25 березня, в Укрзалізниці наполегливо просять "не штурмувати каси сьогодні. Вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправкою сьогодні-завтра".

Компанія поінформує відразу про відновлення онлайн-сервісів і всі зможуть придбати квиток онлайн.

Усім, хто хоче повернути квиток на поїзд відправкою 24 березня, достатньо принаймні за годину до відправки рейсу надіслати на пошту services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото квитка і контактний номер телефона. Заявка про повернення буде оброблена протягом трьох діб з моменту відновлення роботи систем.

Про будь-які інші нестандартні випадки УЗ просить повідомляти: services.uz.gov.ua@gmail.com

Як повідомляв Укрінформ, вранці 23 березня в Укрзалізниці заявили про технічний збій в IT системі.

Фото: Укрзалізниця