Parimatch закликає журналістів не підтримувати чорний піар проти компанії

З рубрики «Беримор, а що це за виття на болотах? - Брудні конкуренти, сер».

Протягом місяця Parimatch перебуває під хвилями негативних замовних публікацій. І тепер готується нова хвиля. За словами прес-служби компанії стало відомо про ще одну сплановану хвилю чорного PR, яка незабаром має розпочатися. Наразі вже відомо хто є замовником, потенційні канали розповсюдження та зміст майбутніх повідомлень. Цифрова ера, технології і кібер армія… Усі ці дані вже передані в Службу Безпеки України.

Читайте також: Обов’язок бізнесу – допомога на економічному фронті і поновлення роботи – СЕО Паріматч Україна

Компанія дякує чесним медіа і розумним інфлюенсерам, які відмовляються від брудних коштів за негативні публікації та «псевдо» розслідування. Компанія відкрита до запитань і готова на них відповідати. Як повідомлялось раніше, бренд Parimatch відкликав франшизу з рф та заборонив будь-яке використання бренду та його технічних рішень. Тож і хвилі негативу не мають жодних підстав, але хіба потрібні реальні факти для «учнів школи пропаганди»?

Якщо вам пропонують кошти за розміщення матеріалів, що суперечать стандартам журналістики і совісті, або ви володієте додатковою інформацією (номери рахунків, у томи числі криптогаманці, контакти посередників і так далі) заохочуємо вас звертатися до прес-служби компанії. Або пишіть на адресу: press@parimatch.ua

Читайте також: Усик та Parimatch Ukraine влаштовують аукціон для допомоги українцям

Тільки здорова конкуренція, чесне та відповідальне ставлення до бізнесу допоможуть перемогти у війні. Зараз час платити податки, піклуватися про людей і допомагати країні.

Україні зараз вкрай потрібна загальна підтримка, а не пошуки хибного ворога. Тільки разом ми зупинимо агресора. Україна понад усе!