Huawei відкриває перший в Україні офіційний сервісний центр
Китайський телекомунікаційний бренд Huawei відкрив перший в Україні сервісний центр з ремонту своєї техніки.
Про це поінформував начальник департаменту Huawei Consumer BG в Україні Кевін Чжоу, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Ми констатуємо визначні результати з розповсюдження бренду в Україні, за останній рік ми вийшли на 3 місце за кількістю проданих телефонів, це показник як у світі, так і в Україні. У рамках глобальної стратегії розвитку ми відкриваємо перший в Україні сервісний центр", - сказав Чжоу.
За його словами, з грудня минулого року компанія збільшила свою частку на світовому і українському ринку до 10%.
"У 2017 році ми хотіли б зберегти свою частку і досягти подальшого розширення. Більше того, ми хотіли б підсилити нашу роботу в середньому і вищому сегментах. І, щоб привести наші потужності в Україні у відповідність з глобальною довгостроковою програмою підвищення конкурентоспроможності, ми хотіли б також розвивати послуги сервісу", - додав керівник українського підрозділу китайської компанії.
Чжоу розповів, що з метою прискорити надання послуг з ремонту в регіонах, Huawei підписало договір про співпрацю з "Новою Поштою". В майбутньому київський сервісний центр обслуговуватиме клієнтів з усієї України, беручи до 600-800 замовлень на ремонти на день.
"Кожна з 45 точок прийому "Крок" (регіональні пункти обслуговування китайської компанії. - Ред.) пересилатиме техніку "Новою Поштою" в Київ, а після ремонту доставлятиме назад тією ж службою. Таким чином, ми серйозно зекономили час транспортування. При цьому, ми б хотіли розширювати таку схему на більше число точок продажу. Зараз ми ведемо переговори з нашими партнерами про те, щоб "Нова Пошта" могла забирати продукти з магазину безпосередньо і доставляти до Києва, замість кількох пересилань з одного складу на інший. Споживач виграє від того, що отримуватиме продукти швидше, розуміючи, що Huawei інвестує в більш швидку логістичну мережу", - прокоментував Чжоу.