Facebook зобов'язав розкривати дані про замовників політичної реклами
Facebook зобов'язав користувачів розкривати дані про замовників політичної реклами, що публікується в соцмережі.
Про це написав засновник соціальної мережі Facebook Марк Цукерберг.
"Коли хтось оплачує політичну рекламу на телебаченні чи інших засобах масової інформації, вони зобов'язані за законом розкривати, хто платив за неї. Тепер ми вводимо в Facebook ще більш високий рівень прозорості", - написав Цукерберг.
Так, згідно з новими правилами, кожен рекламний запис у Facebook, не лише політичний, буде в обов'язковому порядку супроводжуватися інформацією про спонсора. Всі користувачі зможуть бачити, хто публікував рекламу, скільки заплатив, а також відстежувати попередні рекламні повідомлення цих користувачів.
Крім того, відтепер політичні рекламодавці повинні будуть надати більше інформації для їх ідентифікації. Як тільки ця процедура буде пройдена, реклама буде позначена як політична, а рекламодавці повинні будуть розкрити джерела фінансування реклами.
Як зазначається, нові правила почнуть тестувати на федеральних виборах в США, які пройдуть в 2018 році.
Цукерберг розповів, що компанія залучить тисячі нових фахівців для модерування сторінок, а також введуть машинні інструменти для виявлення політичної реклами.
Компанія також планує співпрацювати з іншими технологічними компаніями для обміну інформацією про загрози.
"Це не зупинить всіх зловмисників, але це один з багатьох важливих кроків вперед, і у нас буде що розповісти найближчим часом", - резюмував Цукерберг.
Раніше повідомлялося, що глава Facebook Messenger Девід Маркус заявив, що Росія могла використовувати цей додаток для впливу на американських виборців в 2016 році.