Цукерберг розповів про зміни у стрічці Facebook

Засновник Facebook Марк Цукерберг пояснив, чому знову вирішив поміняти алгоритм формування стрічки соцмережі. 

Про це він повідомив на своїй сторінці.

Цукерберг повідомив про зміни. За його словами, в Facebook надходило безліч звернень про те, що контент від публічних сторінок компаній і ЗМІ практично повністю заповнив стрічку.

Також засновник соцмережі додав, що, згідно з дослідженнями, контент від близьких людей краще позначається на стані користувачів, ніж інші публікації.

"Як тільки ми представимо ці зміни, ви побачите менше... постів від бізнесів, брендів та медіа. І публічний контент, який ви будете бачити частіше, повинен відповідати того ж стандарту — він повинен спонукати до значущої взаємодії між людьми", — написав Цукерберг.

Читайте також: Facebook думає, куди "прилаштувати" криптовалюту

При цьому він не став приховувати, що такі нововведення зменшать час, який користувачі проводять в соцмережі. Тим не менш Цукерберг впевнений, що цей час зможе стати більш цінним.